Vad köpte ni senast?

Jo då, har två e-inkskärmar hemma. Men man behöver alltid en till :smile:

1 gillning

Scouterna är livet. Två barn som är med i varsin kår och själv är man ibland ledare men mest kassör :blush:

1 gillning

Lite nytt till garderoben.

11 gillningar

Jag var med i Scouterna från 7-8 års ålder, kommer inte ihåg när man började. Till jag var 20 år. Största upplevelsen världsläger på Irland, Woodstock -78.

4 gillningar

Lite sent på säsongen efter en del fram och tillbaka med storlekar fick jag till slut en ny skepparjacka för att ersätta min säkert 15 år gamla från H&M.

5 gillningar

Säsong 3 av Twin Peaks.

2 gillningar

Hör väl hemma här
Med. Ny bil. :sunglasses:

21 gillningar

Köpte en av mina absoluta favoritböcker i en specialversion, fick hem igår.
Riktigt fin!

10 gillningar

Är det från Amazon? Vet att du snackat om det lite på podden. Dom är inte så snälla mot dom.

Haha ja precis men nej, den finns på Amazon men valde att beställa ifrån Adlibris då jag förväntade mig bättre hantering av böckerna.
Dock tog det en månad för mig att få detta paketet.

Det är verkligen antingen eller som jag nog nämnt i podden med. Amazon är snabba som fan men dom kommer fram i ett sämre skick….
Medans Bokus samt Adlibris är aningen dyrare och det tar flera veckor men dom kommer fram i bättre skick.

2 gillningar

Vilken podd är det?

Teknikveckan :blush:

När man ser dina bilder på ny bil, känns det sjukt långt till efter midsommar när min Polestar kommer. Finns ju inget roligare än att hämta ut en ny bil. Första smekmånaden är alltid trevlig.

1 gillning

Köpt en bok om skinnjackor. Och rysk dricka.

2 gillningar

Håller med har verkligen saknat det, men nu är jag igång igen.

1 gillning

Foliera takbågarna svarta :heart_eyes:

1 gillning

Måste varit riktigt häftigt med dessa världsläger :blush:
När jag var yngre så var jag i Danmark på Blåsommer med ca 20 000 aktiva.
Smäller inte lika högt :blush:
Men imorgon vandring med gruppen

1 gillning

Härligt :blush:
Jag var aktiv som ledarbarn till typ Rover. Sedan uppehåll i 10 år och då ledare till ordförande. Sedan uppehåll tills barnen började och stöd ledare samt kassör :blush:

1 gillning

Nja. De åker av efter sportlovet. Kan ju inte köra runt med sånt jämt. Var lite lat och lät bilhandlaren montera dem. Så slipper jag göra det nästa vecka. :sunglasses:

Tänkte inte på takräcket utan på det silvriga på taket :nerd_face:

1 gillning