Vad köpte ni senast?

Med grafikkortspriser idag skulle man kunna tro det.

Duger det inte med 1 fläkt? :rofl::hugs: @Bluish

Nice! Spelar du mycket?

Inte så mycket sitter mest och leker lite hemma.

1 gillning

Du har ju ändå en ny kabelstol på jobbet, eftersom du sket (slet) ut den gamla ju :joy:

Budade hem en Sonos One från Tradera eftersom min ena bakhögtalare stendog för några veckor sedan. Skall bli skönt att ha fungerande surroundljud igen.

12 gillningar

Budade nyss hem en tavla

11 gillningar

Varje riktigt hem måste ha en, minst, fungerande Zippo.

9 gillningar

Såklart man har en fungerande Zippo.

Givetvis med loggan. :joy:

7 gillningar

Kungligt..:fire::+1:

2 gillningar

Har samlat på mig en hel del merchandise genom åren. :joy:

Kan tänka mig det. Ganska kul att ha.

I början av min klock karriär så jagade runt efter sådant och byggde upp en hel del. Senare har det svalnat lite då även priserna på Rolex merch har blivit helt sjuka. Men det finns en och annan godbit i samlingen.

Har sett hur priserna skenat även på merch från Rolex. Vet en tid när man nästan gav bort dessa. Eller gav bort. Jag fick några prylar som sedan stack iväg i pris. Men har såklart bara något fåtal.

Snart kommer det in 1300 st Rolex-loggade pikéer på jobb :smiley: Vi kan hoppas att dom skickat en för mycket :wink:

2 gillningar

En låda med cykelgodis🤓

7 gillningar

Har förresten en rolig(?) historia om merch fr Rolex. Jag fick en kavajslags-pin i form av Rolexkrona en gång. Efter något år hörde en amerikan av sig och frågade om han fick köpa den för 100 dollar. Den hade en speciell form på kronan som var lite ovanlig. Jag sa nej då jag tänkte att den kanske blir mer värd i framtiden.

Sedan försvann den i en flytt..:rage:. Men är ganska säker på att den är i någon konstig kartong i huset. Om nu inte hustrun kastade den i flyttstädningen..:sweat_smile:

Får nog med 1200 st på pick upen så det är bara att hojta. :joy::joy:

Haha bokar dig att köra ner dom till Genève istället för UPS då :smiley:

1 gillning

Som sagt vissa saker är helt sjukt prissatta. Lite kul saker har man ju. :joy::joy:

3 gillningar

Som sagt vissa saker är helt sjukt prissatta. Lite kul saker har man ju. :joy::joy:

Jag slänger på Postnord loggar sen har inte lasten varit spårbar sedan den passerade Naestved. :joy::joy: