Vad köpte ni senast?

Man kan inte nörda ner sig för mycket i det man gillar att göra :smiling_face_with_three_hearts:

2 gillningar

Ska du börja med blackout droppar till gästerna? :joy::joy:

Så är det. En skön känsla. :joy:

Hur blir de efter några månaders användande? Jag har kört många Apple Läderskal genom åren, men efter några månader när..de är besudlade av händerna, så blir de hala som tvålar. Det upplever jag inte att plastskalen blir på samma sätt.

Vet inte än. Har bara mitt på helgerna och än så länge ser allt bra ut. Gillar passformen och knapparna är distinkta. Känns som att det är bra kvalité.

Jag tycker Nomad håller sig mycket bättre än apples läderfodral, dom blir inte hala på det sättet som apples utan nästan mer greppiga/kladdiga men då gör man bara rent dom
Nomad håller mycket bättre för rengöring också , tyckte apples började ramla ihop så fort man gjort rent dom 1-2 gånger. Jag brukar typ bara använda vatten så kanske därför Apple skalet torkade ur eller något men det gör inte nomad

1 gillning

Spandex så att jag blir ännu sexigare och snabbare på cykeln :grin:

6 gillningar

Knappt du behöver en cykel..:joy:

Nej precis, man ser inte bara snabb ut utan man blir det per automatik. Otroligt vilken effekt Spandex har :smile:

Nu är det bara ett par riktigt snabba brillor du behöver också, så är outfiten komplett. Typ nåt sånt här:

Har ett par liknande med rött glas så jag är kittad och klar :sunglasses:

Nicke snabbast i Bubblan :sunglasses:

Det där ser ju ut som wish :wink:

@n-ericsson ska väl ha typ OAKLEY eller POC :smiley:

https://www.oakley.com/en-se/product/W0OO9406

Har både Oakley och ett par PitViper som ligger i golfbagen tror jag :crazy_face:

8 gillningar

Jäkla materialsport det här haha, räcker visst inte med bara en cykel

Jag är lite sugen på ett par Oakley Sutro också, men frun dödar nog mig då :smiley:
Jag kör Holbrook, har dock bara två svarta kvar, då dottern bröt av det ena paret tyvärr :joy:

Bara att köpa och sen säga att du vann dom i en tävling online! Fungerar alltid! :joy:

Holbrook var mina go-to i flera år, tills jag tappade bort dom på en dagsfest för typ 6 år sen :laughing:

1 gillning

Haha det är ju så, jag har ju klickat hem ett cykelställ till bilen nu, då det kändes ohållbart att köra dotterns cykel i bilen efter cykelträningen, och att jag är lite väl kort för att lasta min cykel på taket. ( Sen finns det också någon regel om att för att ha bilen på taket ska cykeln vara dyrare än bilen :wink: )

Tänk att Thules finaste cykelställ ligger på typ 13 kkr... :man_shrugging:

1 gillning

haha, jag har ju köpt cyklar och tillbehör nu så ligger lite risigt till :smiley:

Ja, jag tror det ena paret är ett par Holbrook XL, det paret som gick sönder hade vita bågar och blå-lila glas, så funderar om det var ett beställningsjobb av frun :stuck_out_tongue:

1 gillning

Haha jag körde svarta med idris glasen. Har klassika Ray-Ban Wayfarer också. Okaley/Pitviper på golfbanana och på stranden. Ray-Ban när man är lite mer sofistikerad, om man nu ens kan vara det! :innocent:

1 gillning