Vad köpte ni senast?

Gav bort ett till mor nyligen, osäker på generation dock, men behöver oftast numpad när jag sitter dockad och kör ju win på jobbet. Men fina är de! :slight_smile:

1 gillning

Telenor har för närvarande driftstörningar i sitt kontantkortssystem.

Telia Kontantkort bäst täckning norr

49kr eller beställ från

Telia Täckningskarta

Blir lite nyfiken, på dom senaste 2 veckorna har du köpt 3st mobilkontantkort från tre olika operatörer. Är det problem med dom 2 förra eller någon annan anledning?

Före din tid med andra ord.
Pour over som det kallas i trendkretsar är hetaste sättet att brygga kaffe.
Kör så i sommarstugen med :nerd_face:

Skulle nog gå att slipa till och använda i en reklamkampanj. :wink:

Min favoritslogan är annars "Opel – skönheten kommer inifrån" som Opel själva hade som dekal på sina bilar för 20 år sedan.

Fick denna fina bok av föräldrarna när de var på besök i helgen.

11 gillningar

Lite nya leksaker.

5 gillningar

Förklara för en idiot. Vad är det där?

Klockgubbens leksaker tror jag

2 gillningar

Ahh, klockor. Inte bilar då. :slight_smile:

Verktyg till att ta isär Rolex länkar och byta ut stiften så de blir stadiga igen. Idag kostar en stållänk runt 25K så då kan man ju lägga en timme på att fixa. De som håller på med detta tar runt 5K inklusive polering för en renovering.

1 gillning

Det hade varit toppen på min Zenith 'Big Blue' på Chatelain-länk, men tveksam att det går. Däremot skulle jag behöva vända på lite länkdelar men 'hålen' är så galet smala så min springbar-tool går inte ner. Har du tips på något verktyg med supersmal gaffel?

Bergeon har ett relativt billigt verktyg till Rolex som har väldigt smalt spår till bandstiften. Detta är nog ett av de smalaste.

1 gillning

Toppen, tack! 1mm borde kanske funka..

De brukar funka på smala bandstift.

Helt plötsligt blev ett Apple Original länkarmband för 5K billigt :thinking:

Telenor Fungerar ej på åland förra året men är lite billigare än telia
telia har ett bra nät men kostar mer
comviq som ägs av tele2 delar nät med telenor men har inte samma
kapacatet

1 gillning

Telias systerbolag Fello och Halebop är prisvärda, framförallt Fello tycker jag som både jag och frun har gått över till.

1 gillning

En OBD dongel till bilradion så man kan plocka lite info ifrån bilens styrboxar. Lite kul när bränslevarningslampan tändes dök det även upp i radion.

9 gillningar