Vad köpte ni senast?

Suktat länge, nu var det äntligen dags!

29 gillningar

Första tredjepartsarmbandet jag testar. Förväntade mig något betydligt värre med tanke på priset, positivt överraskad för stunden. Får se hur det håller över tid.

4 gillningar

Fastnar det mycket hår i det där bandet?

Inte vad jag märkt än så länge. Men bara haft det sen lunchtid. Håren du ser sitter fast på armen😅

Du tänker nog mer på det gamla flexbanden utan lås som var fjädrande. Dessa slet ju av varenda hårstrå.

2 gillningar

Säkert därför min armar är nästan hårlösa.. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Skämt åsido, det såg på bilden ut som att länkarna överlappade varandra, kanske en synvilla.

4 gillningar

Nya färger :grimacing:

6 gillningar

Passade på att beställa en Arc när de nyligen hade 30%. Om gud vill så gör DHL rätt men just nu går det inte att välja något hämtställe.

En trevlig liten sak som bara kostar en halv AW. :joy:

Klicka här

6 gillningar

Köpte mig en iPhone 15 PRO. Ska bli intressant. Har inte haft iPhone på säkert 15 år.

8 gillningar

After Work eller Apple Watch? :joy:

1 gillning

Välkommen! Må övergången flyta på utan större bekymmer :smile:.

1 gillning

Trevligt. Jag gick från Android (efter 10år) till iPhone 13 Pro Max för 2 år sedan och bytte till en iPhone 15 Pro i november. jag uppskattade verkligen öppenheten i Android, men saknar det ändå inte. Bytte till den mindre Pro just för att Max är så stor. Den kändes pytteliten först men nu tycker jag att formatet är perfekt och Max känns gigantisk :smiley:

1 gillning

Pro är en perfekt storlek sen gammalt.

2 gillningar

Köpte nyligen ett gäng Plejd-enheter. Ska byta ut alla Shelly i huset.

10 gillningar

Fin tackade. Kronan var verkligen smart och snygg.

1 gillning

Japp riktigt cool men lite knepig att dra upp så det är enklast att skaka om den först lite grand.

Hur påverkar att skaka den vad gäller att dra upp?

Man sveper ju lite försiktigt i sidled så rotorn snurrar några varv sen dras den ju vid rörelse av armen. Så troligtvis hade den stannat i ert mögliga konferensrum. :joy::joy: