Vad köpte ni senast?

Kotten är från en Sugar pine i Kalifornien (kotten är drygt 40 cm)
Skärmen på lampan har en diameter på 30 cm

Takspottsdöden (lånad från hemnet)

1 gillning

Bra ljusterapi på vintern i alla fall. :sweat_smile:

Aqara vattensensor till nya köket samt källaren

6 gillningar

Väldigt läckert! Men vad har ni för barn!?!:heart::heart::joy::joy:

Mina två vildar hade vänt upp och ner på det där inom två minuter.

1 gillning

Intressant vad en bestämd uppfattning om en viss storlek kan göra för perspektivet.

Herregud!
Snacka om att gå all in på ett fullständigt bedrövligt vis :cold_face:

5-åringen leker mest med den där gamla telefonen. Han har inte varit särskilt rivig av sig. Får se hur det blir när lillen börjat gå :sweat_smile:

1 gillning

11 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Bra fjällanläggningar

Så fruktansvärt hemskt. Att spottarna dessutom sitter i flera olika vinklar och mönster och lite ojämt gör att jag börjar må illa.

1 gillning

@RolexJocke du behöver en sån här!
https://www.amazon.se/gp/product/B09Q156Q66?ref=em_1p_0_ti&ref_=pe_36213951_921436891

Har sagt det tidigare och säger det igen. Jag håller inte på med kopior eller varumärkesförfalskningar.

1 gillning

Du får väl åka till valfri F1 bana då och fråga om du får köpa skylten.

Första gången jag sett dig göra ett inlägg utan skrattande emojis. Toyotamannen trampade på en öm tå tror jag visst!

2 gillningar

Tänkte på samma sak och blev direkt orolig för @RolexJocke

2 gillningar

Det var ju ett typ: Vet hut svar och de levereras alltid utan emojis. :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

4 gillningar

Toyotamannen trampade möjligtvis på min stålhättor så jag gråter inte. :grin::grin:

1 gillning

Frugan kom precis hem från jobbet (second hand butik) med denna. Hon hoppas varje gång att den är äkta. Så ja ser skiten ganska ofta. :joy::joy:

1 gillning

Klart den är äkta, står ju Rolex på den :wink:

Japp, nytt batteri också. :grin:

En kompis till robotdammsugaren :smiley:

11 gillningar

Slog till på en sådan här när det var 60% rea häromveckan.
Inte köpt ny skidjacka sedan 2010 så var dags (om man inte räknar med den jag fick på reklamation 2015…)

5 gillningar