Vad köpte ni senast? (2023)

Rätt modell av pommes ser det ut att vara med =)

1 gillning

Det där är väl fel, ska vara Aviko's - Super Crunch Premium Fries, hörs ju på namnet :wink:

2 gillningar

De är bra men inte lika vassa som dessa:

2 gillningar

Agree to disagree :wink:

1 gillning


Var ju ett jädra tjöt om dessa så kunde inte låta bli.

9 gillningar


Lite film.

9 gillningar

Vi pratade om kempetorsken idag på kontoret! :joy:

2 gillningar

Bästa. :grin:

Har hittat en hel del filmer som bara verkar finnas att köpa på Blu-ray om man vill hålla sig borta från piratbukten, men var får man tag i en Blu-ray spelare nuförtiden? Säljs det fortfarande?

Lite band till klockan:



Efter tips från denna tråd:

10 gillningar

Snygga. Vart köpte du dem? Och hur känns kvalitén? Jag är rätt sugen på nytt armband till min AW7 Sport.

Begagnat? Tradera. Nytt? En snabb Google sökning ger ett gäng resultat. Netonnet bland annat.
Använder för tillfället min gamla ps3:a men har siktet inställt på en 4K spelare.

1 gillning

Sedan kan man ju hitta fynd på diverse second hand butiker, med risk för att grejerna inte fungerar. Jag har ett gäng dvd:er som är region 1 och 3. Hittade en dvd-spelare på second hand för 50:- och lyckades göra den regionsfri. :grin:

1 gillning

Köpte en Sony DVD precis när de kom, 8K gick den till och det fanns knappt några filmer att få tag på. Höll på ett par veckor med att göra den regionsfri efter alla konstens regler. Fick aldrig det att funka. :joy::joy:

1 gillning

Det är ingen Apple kvalité. Men jag blev väldigt positivt överraskad över hur sköna de var att ha på sig.
Köptes via denna sida: Xbraids

2 gillningar

Köpte en Pioneer DVD -97 eller -98. Köpte den av en kille som tog hem regionfria dvdspelare på sidan om. Tror jag betalade 6500kr för den.
Den fungerar fortfarande.

1 gillning

köpte ett orginal sololoop från apple i förrgår , hämta ut de idag , satte mig i bilen tog på mig bandet .. de gick rakt av första gången de skulle användas , ja har flera loop så ja vet att dom är bra , men detta va väl ett måndags ex haha , chatta med apple , inga problem o få ett nytt .

3 gillningar

Alltid skönt att köpa från Apple om det strular, aldrig några problem

1 gillning

ne de gick smidigt :+1:t2:

Lite extra mobil lagring.

8 gillningar