Vad köpte ni senast? (2023)

Japp! :grinning_face_with_smiling_eyes:
Kul att kunna ha riktig klocka som watch-face... klart det kan du på AW med men den är fyrkantig.

1 gillning

Stör du dig inte på att få dubbla notiser? Alltså menar nu får du ju på klockan samt att din iPhone tänds och så.

Nej inte speciellt mycket. Har bara för sms och så. :woman_shrugging:

1 gillning

Ett hus köpte jag senast, givetvis ett smart sådant med bla Wiser.

29 gillningar

men... när man läst notisen på klockan så försvinner den väl från telefonen?

1 gillning

Har man inte klockan för att kunna ha luren i fickan istället för i handen? Eller sitter folk med båda framför näsan som ett djur? :joy:

2 gillningar

Vad det gäller notiser så hade det kanske varit en bra funktion att kunna ställa in var man ville ha notisen när båda var inom räckhåll för varann?

jo :+1:t2:

1 gillning

När man har Apple watch så är det bara klockan som vibrerar och tänds vid notiser. Och iPhonen förblir orörd så att säga.

Med ett annat märke till iPhone så får man notis på båda enheterna.

Om man har Apple watch ja.

1 gillning

nä så är det för mig med. jag fick nyss notis i min Samsung watch som jag läste och då försvann notisen på telefonen.

Köpte TV till möblerbara hallen på övervåningen under Black Week. Mätte fel på bredden på väggen… :stuck_out_tongue: Skämt åsido, vi har knappt folk på den våningen och ville ha en större TV, så liten vägg fick inte sätta begränsningarna. Blev en LG C2.

Köpte även en Apple TV 4 gen. 3 som hänger på baksidan.

Kompletterade med en Homepod mini häromdagen.

16 gillningar

Blev en ny matta idag.

18 gillningar


Stannade på XXL på väg till skidbacken, frun ville ha sittunderlag och grillpinnar till lunchen (hon får underhålla tre månaders barnet och fixa käk) medan vi åker :slight_smile:
Så unnade mig ett par nya skidhandskar, då mina gamla ligger på oviss plats just nu :stuck_out_tongue: Satan så varma de var!

9 gillningar

Sådana har jag. Riktigt sköna när det kyler på.

1 gillning

Grattis! :partying_face::champagne:

Beställde en Yamaha RX-A2A. Förväntad leverans i feb-mar :worried:

1 gillning

Nu vill vi inte höra något gnäll när elräkningen kommer. :joy::joy::joy:

Inget gnäll, bara gråt och tandagnisslan

1 gillning

19” Digitus Rackskåp från Amazon, billigt och lika rappligt att bygga som skåpen från elgrossisterna.
Återstår att se passformen när switchar etc skall monteras :grinning::face_with_peeking_eye:.

7 gillningar