Vad köpte ni senast? (2023)

Satan så onödigt...I want one!! :slight_smile:

Kolla efter de buyer på Zarazza, kostade typ 400 kr :nerd_face:

1 gillning

Rökdetektorer och smart plugs från m.nu. Båda Zigbee.

12 gillningar

Ska försöka få lite nytta av värmen från kaminen även på övervåningen, så en fläkt helt enkelt! :slightly_smiling_face:

10 gillningar

Nu har min nya gamingskärm dykt upp!

12 gillningar

Vad är det för storlek?
Ser hög ut, 16:9 ? :slight_smile:

Körde 43” på jobbet men kändes lite som att se på tennis, fast upp och ner :smiley:

43 tum 16:9. Den är lite för hög ja. Egentligen är jag ett stort fan av 21:9 runt 34 tum. Men denna är för att streama twitch och då fungerar inte något annat än 16:9 av någon outgrundlig anledning. Väldigt konservativ bransch den där spelbranscshen. Sedan ville jag väldigt gärna ha OLED så det blev denna.

1 gillning

Jag förstår, men svårt det där, jag spelar aldrig så ingen känsla vad man vill ha då. I mitt fall var det nog att alla menyer hamnade så högt upp, annars rätt soft för stora 3D-modeller.
Men kör istället en 38” i 21:9 på jobbet och köpte en 34” till hemmakontoret.
Så instämmer med dig :+1:

Oled hade varit fint :slight_smile:

Trodde det var en utsugsfläkt till garaget för att bli av med cigarrlukten. :joy::joy:

1 gillning

OLED går inte att gå tillbaka från. Sedan behövs det lite högre upplösning än 4K för att exempelvis menysystemet i Windows inte skall se så lågupplöst. Samma på Macen kan vi anta.

1 gillning

Intressant
Återkom gärna med vad du tycker
Sitter i samma sits :blush:

1 gillning

Vi beställde en Ecovacs Deebot T10 Plus robotdammsugare DBX33P idag som tyvärr inte kommer för än den 11:e.. Valde mellan denna och Roborock S7 fast blev denna då man får mer för pengarna med Ecovacs än Roborock. Sedan kan man ju undra vart datan tar vägen men det får vi väll reda på vid installation.

1 gillning

Haha, ingen dum idé faktiskt, kanske får bli nästa fläktinköp helt enkelt! :slight_smile:

1 gillning

Det ska jag göra.
Dröjer nog nån vecka eller två innan vi har fått installerat skulle jag tro, men återkommer med ett omdöme så snart jag har ett! :slight_smile:

Teorin bakom verkar ju vettig, så får tro det gör lite skillnad i alla fall.
Är en sån här, Airmove men det kanske du redan hade koll på.

1 gillning

Alright!
Yes, varit inne på en sån oxå av just samma skäl.
Att få upp värmen från kamin till ovanvåningen :blush:
Spännande och se vad du tycker.

För den ska funka omvänt oxå har jag för mig ?
Så det är ju win win, då vi brukar få varmare på övervåningen sommartid :sweat_smile:

1 gillning

Uppgraderat vardagsrumsteven, Sony A90J 65” :smiley:

23 gillningar

Pyttesmå dessa.

14 gillningar

Ny mobil :partying_face:

20 gillningar


Haft min Garmin i en vecka nu och jag är helnöjd!
Jag har inte ångrat mitt val alls, detta var precis det jag ville ha.
Batteriet är amazing, älskar hälsofunktionerna, att den har VO2Max, appen är enkel och har mycket och bra information!
Ville bara säga det, saknar inte min AW alls i princip.

12 gillningar

Och den är rund!

2 gillningar