Vad köpte ni senast? (2023)

Så var loppet bokat och klart. Fjärde året på raken. :fire:

7 gillningar

Har sett att den funnits på laphroaigs hemsida förr, men aldrig gått att beställa den till Sverige.
Men nu sprang jag på den i en lokal butik, så då fick det bli två! :grinning:

10 gillningar

Beställde precis en Google Nest Hub 2nd gen. Skall ha den för att styra mina Philips Hue lampor och använda som väckarklocka. :slight_smile:

6 gillningar

Vi har en i köket som visar lite favorit minnen. Tagit fram något recept typ 1 gång.
Tycker den är för seg för att styra belysningen... så slutade med det rätt fort. Hoppas den fungerar bättre för dig/er!

Funkar snabbt om man använder rösten och google assistant.

Möjligt. Jag provade med att swipa runt på skärmen. :slight_smile:
Har allting kopplat via Home Assistant och länkat till Google Home.

Gillar den oavsett. Alltid kul med minnen som rullar :slight_smile:

2 gillningar

Jag försökte ladda ner denna fria app men sen påstås det att jag måste fylla i kortnummer och annat. Hur kan det då vara gratis ? Jag försökte konfigurera en annan app som heter Home som finns på ipad men det funkade inte så bra det heller. Men det kanske funkar bättre nu med ipad os 15 tror jag att jag har? När jag började använda ipad hade jag ios 10 .
/Maria

Använder den dagligen, till att styra lampor via rösten.

Att trycka sig runt är att glömma, för segt som du säger.

1 gillning

Vi styr i storsett inga lampor längre.

Allt sker automatiskt. Har massor med automationer och scener som styr allt beroende på rörelse och tid.

Har satt någon timer på den men inte använts till mycket annat. :slight_smile:

4 gillningar

En ny klocka. Uppdaterar från en 4:a


28 gillningar

Du får återkomma med recension om batteritid.
Kanske unnar mig en sådan om jag byter jobb

1 gillning

hoppas ja har en snart ja oxå eller hur @Thor :face_with_peeking_eye:

1 gillning

Som jag skrev i någon annan tråd så laddar jag oftast nattetid då jag ändå vill sova utan. Men ibland glömmer man att ladda och har hittills klarat mig väldig bra, inga problem med 2-3 dagar, sen laddar klockan fullt väldigt snabbt upplever jag. En normal kväll så hinner klockan ladda fullt mellan jag lägger mig och somnar, men då laddar den ju inte från 0% så klart. Men tycker det gått fort även de gånger den utgått från låg batterinivå.

Sen får man väl ha användningen i beaktning då den troligen påverkar mest. :slight_smile:

3 gillningar

Magisk!

1 gillning

Misstänker att den laddar snabbare än min SE

Har du en SE där laddkabeln har USB-A så är den långsam. Nya SE tror jag är betydligt snabbare. En av de bästa sakerna med att gå från en 3:a till 7. Betydligt snabbare laddning.

2 gillningar

Samtidigt så kostar en Apple Watch ultra som ett maskinkit från makita som jag sneglat på länge :nerd_face:

3 gillningar

Men du behöver väl en klocka till maskinkittet? :joy::joy::joy:

1 gillning

Maskinkit är för amatörer medan en klocka är för konnäsörer..:sunglasses::smile:

4 gillningar

Jag ser dig. :joy::joy: