Vad köpte ni senast? (2023)

Varifrån beställde du?

NetOnNet

1 gillning

Ser ut som Netonnet.
https://www.netonnet.se/art/mobil-smartwatch/smartwatch/apple-watch/apple-watch-series-8-gps-45mm-midnight-aluminium-case-with-midnight-sport-band-regular/1026791.13980/?utm_source=eClub&utm_medium=email&utm_campaign=CRM+2311+Apple+(lev+fin)&eclub=ASEPPet8AcXVevbmWfulI2OWSMz3Gadd7R%2B%2B83XgY90%3DnyqHFhQO%2FZRZMVWMAX6%2FCk1TCbaJ%2B1UOL5SzcinDG6n5hlhYjX6Mpw9Ae09W5GZIB5T3sfjqh3UwOtzXkGYAlRTNIv2aZlTmrVJWmE2e0uzdBfVaS0beHcuEXJI7NO6OWjZJ%2Fs6lwrAvp9LPnPyxoOPhedwUOSjSLkgdekUj%2BLiTLarvHjIEtFf2bPlX89%2F8lybh%2BN4hVTY9AjhD3kDZjA%3D%3D

2 gillningar

Vinyl är respekt!:facepunch:t3:

2 gillningar

Häftigt, är den god?

Jag trodde den skulle smaka laban men jag gillar den starkt!

1 gillning

Får väl köpa en dosa då :slight_smile:

2 gillningar

Det gör du rätt i.

Har tänkt köpa värmehandskar hela vintern men inte kommit till skott. Nu blev det att backa en Kickstarter:

1 gillning


Jag behövde tydligen fler färger… och marskeringsvätska…
Komiskt att jag trodde jag skulle avsky att måla akvarell

3 gillningar

Doh, snuset finns inte i någon affär häromkring, en handlare sa ett det är en limiterad upplaga och går på ca 100 pix per dosa???

Såg nu att kostar 199:- för 5, så det blir ju inte så blodigt, men vill bara ha en dosa så jag kan prova först.

Beställ från swedish match. Gratis frakt även om man bara köper en dosa. Brukar dessutom vara snabba på att skicka.

1 gillning

Hitt bar 3 dosor...

1 gillning

Fanns det bara 3 kvar?

Haha, nä, måste köpa 3 dosor åt gången...

Jag köper ofta en av deras small batch. Testa att lägga en i korgen och checka ut.

1 gillning

Japp o tack, funka om man gick vidare från "reklamsidan" så en dosa Bloody Mary på väg :slight_smile:

Beställde 50 dosor från MinPrilla också, men sjutton vad dom höjt priserna, det som sist kosta knapp 900:- ligger nu på knappt 1400:- men forfarande 6 kr billigare än lokalt per dosa.

10 gillningar