Vad köpte ni senast? (2023)

I jakten på den perfekta kabeln, blev det idag:

YIWENTEC USB C till DisplayPort 1.4 8K-kabel med USB-C PD 8K@60Hz 4K @144Hz omvandlare Thunderbolt 3 till DisplayPort-adapter 2M

Från Amazon (premiärköp ifrån dom, också)

4 gillningar

12 gillningar

Har två sånna, en 1m och en 2m, lirar perfekt med mbp m1, mbp intel(2018) och sambons thinkpad.
En 1440p 144hz skärm och andra är 1440p 60hz, så inte maxat

1 gillning

Är det fortfarande Handbrake som gäller och fixar den texten också?

5 gillningar

Japp, borde funka fint.

1 gillning

Ett paket från Amazon trillade nyss in med en termometer till.

9 gillningar

Är det denna? Går den in utan någon Hub?

Det är precis just den. Eftersom den är Homekit så lär den väl kräva en AppleTV eller HomePod.

Den har Thread också just nu. Ska få Matter med uppdatering snart.

2 gillningar

  • Blackstar Fly 3 - Gitarrförstärkare
  • AKG K240 Studio - Hörlurar

Gitarrförstärkare i miniformat och hörlurar, allt för att kunna spela elgitarr i lägenheten utan att störa grannar med mitt oljud. :slight_smile:

11 gillningar

Ditt nästa köp @bjorsi

1 gillning

Jäklar, 40V.
Är sugen på ett annat paket med multiverktyg, borrhammare mm. Dock 18V. Behöver även trimmer :nerd_face:

1 gillning

Har själv ett par AKG K271mkII som tyvärr blivit kassa i själva bygeln som blivit uttänjd samt kuddarna blivit platt plus skummet över elementen som lossnar. Ska se om det går att fixa om det finns reservdelar att få tag på. Tråkigt med ett par så fina lurar som faktiskt är till för proffsen som ställer höga krav på kvaliteten.

1 gillning

Tråkigt att höra om den bristande kvaliteten. Nåja de håller så länge de håller, mina kostade iaf. under tusenlappen.

Tror jag gav runt tusenlappen också och jag är okej med att saker slits och måste bytas någon gång men då måste det ju gå att få tag på grejerna också.

1 gillning

19” rackhylla från kjell, sakta men säkert blir det ordning i rackskåpet :slight_smile:, kanske utanför också :joy:.

9 gillningar

Såg klent ut med rackmonterat än så länge :disguised_face:

1 gillning

Haha iallfall en hylla! Nått är det alltid! :slight_smile:

3 gillningar

Grundfärg och jacka


12 gillningar

Hade de inte jackan i rätt färg? :joy::joy::joy:

1 gillning

Har kollat på ny syntet/dun-jacka ett tag, när det var kampanj på denna slog jag till.
Jag har en Haglöfs sedan tidigare som är 8-9 år gammal (dock lite väl varm), funkar fortfarande riktigt bra men den kommer göra mer nytta i Ukraina hos en kompis bekant.

Så då fick jag anledning att köpa en ny när den gamla ska skänkas :slight_smile:

4 gillningar