Vad köpte ni senast? (2023)

skal till samsung galaxy a13 4g

3 gillningar

Ett par tofflor

15 gillningar

Jag förstod det, gjorde bara ett försök att skoja till det lite :smiley:

1 gillning

Samma här, har sett 'banana for scale' som meme många gånger :slight_smile:

2 gillningar

Aha! :laughing::heart:

Kavat?

Nix, Verbenas heter de.

Ser sköna ut! Mina Tova sjunger på sista versen. Är det ull?

Annars gillar jag mina Hush Puppies :slight_smile:

Nae, nåt annat filtmaterial.

1 gillning

Testade en modell Hush puppies, men de var inget för mig. Jag använder helst inte tofflor alls, men blev rekommenderad av min naprapat att börja använda mjuka tofflor för att få bukt med min fot.

Aha, första tofflorna jag äger, sitter mest i dem när jag jobbar hemifrån då källargolvet är lite kallt :slight_smile:

1 gillning

Kavat har liknande i ull, riktigt goa

LG OLED77B2 uppe. Tack för hjälpen @Freddeuce

24 gillningar

17 gillningar

Då vi fick nya kastruller i julklapp så passade vi på att köpa hem lock till dessa på mellandagsrean, det råkade även följa med en något udda produkt jag inte visste fanns innan :smiley:


6 gillningar

Bad är det för pryl?

Typ en dubbelmantlad kastrull man fyller med vatten för att smälta tex choklad, som i ett vattenbad:)

Frun ville ha en sådan :slight_smile:

7 gillningar

Där ser man, det finns en pryl för allt..:grin:

2 gillningar

En nyckelhållare för bältet från Amazon. På Jula, Clas Ohlson etc..har jag bara hittat de med ett clips som man trär på bältet. Lossnar lätt om man stöter till dem. På Amazon modellen trär man igenom bältet och den sitter.
Kommer inte ha nycklarna på den hela tiden. Men om man lämnar jackan i en bristfälligt bevakad garderob, på restaurang eller något event så känns det tryggare att jackan inte har prylar i sig.

6 gillningar