Vad köpte ni senast? (2022)

Den i kartong har jag hämtat idag också, tänkte som julklapp till pappa :slight_smile:
Gubben innan mig i kön köpte den där Blossan :stuck_out_tongue:

Hämta även ut denna! :slight_smile:

9 gillningar

ja har t2 an .!! bra de där !!

1 gillning

Den var riktigt fin.
Len, frisk, hög och ger en lätt rapighet efteråt. Blir att köpa en till

Rapighet? :thinking: Är det något man strävar efter? Haha

4 gillningar

Trodde det var ett standardiserat begrepp för alkohol.
Hur rapig man blir efteråt. Bäst är ju inte alls. En del sitter kvar hela dagen efteråt.

4 gillningar

Kan man köpa skit ifrån Apple utan att det skickas med UPS? Nu måste jag ju vara hemma i eftermiddag för att ta emot ett litet armband. :face_with_raised_eyebrow:

Sedan är du hemma och väntar och poff så har UPS varit hos dig och säger att du inte var hemma. Händer mig varje gång typ!

1 gillning

Senaste tiden har UPS lagt alla mina grejer utanför dörren, oavsett värde/storlek, utan att ringa på. GoPro kameran var det senaste.

Inte mycket bättre! Dom skulle behöva sköta till sig en hel del!

Alla mina grejer från Apple skickas med DHL.
Och då bor jag i Göteborg. Men UPS kör säkert direkt till servicestället ändå.
Så jag skulle inte vara orolig att det inte kommer fram.

De senaste gångerna jag beställt från Apple med hemkörning har DHL ändå kört det till ett utlämningsställe. Rätt störigt när man beställt hemleverans för att slippa gå till ett utlämningsställe och stå i kö.

1 gillning


Även om det står tid mellan när dom kommer köra ut? :thinking:

Jag skulle ta tiden med en nypa salt. Är du inte hemma kör dom troligtvis till utlämningsstället.

1 gillning

Då gör jag det, tack!
Klart jag kan jobba hemma men behöver helst vara på plats idag så blir sånt gissel.
Har dock ingen bra erfarenhet av UPS

Nice. Också funderat på en sådan slip. Vad är intrycken hittills?

Dom har kört ut till utlämningsställe! Får bara se om jag får ut skiten sen för har ingen kod eller något. :joy:

1 gillning

Har du försändelseid och leg med ska det inte vara några problem.

2 gillningar


Gick till fel ombud först för ups-paketet så fick skämmas lite men nu så.

19 gillningar

Minst sagt gedigen! Jag testade igår och resultatet blev bra, men då vi renoverar köket hade jag bara tillgång till några av våra knivar. :slight_smile:

1 gillning

Testa då hur vass du kan få verktygslådans morakniv! :smile: