Vad köpte ni senast? (2022)

Min MBP 14” 16/512 blev ersatt utav en MBP 14” 32/512GB :slight_smile:

4 gillningar

Hestra är grymma. Har ett par lika dock med vit text som är 10år gammal

1 gillning

5 gillningar

Detta är återuppståndelsen av de du har tror jag. Det var ett reportage i naturkompaniets 365 om dem och dess kvalitet.
Mina gamla skidvantar från hestra har jag haft i 20 år och då fick jag tag i dem begagnade. :exploding_head: (sen ser de ut som skit och är tejpade där de släppt i sömmarna så det var dags för ett par nya)
Nästa år till mellandagsrean funderar jag på att köpa deras skidvantar med värmeslingor. De var nere på 1990kr förra året (3800kr annars)

Kör en tunn ulliner istället för slingor. Eller satsa på tumvantar

Mina 15 år gamla hestra army Leather gtx har jag åkt skidor med i minus 32 utan att frysa.
För att inte svettas floder när det är -20 och varmare kör jag Hestra army Leather abisko

1 gillning

9 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Gran Turismo 7

Det kom visst en skjorta till.

7 gillningar

Är skeptisk till färgerna. :thinking:

Han ska nog lira boule med de andra gamlingarna… :sunglasses:

2 gillningar

Tur man inte är sportintresserad, kanske farligt att uppträda med på Knivsöder? :joy::joy:

1 gillning

Aldrig, här månar vi om lårbenshalsarna. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Haru nån mera ”favvo” sida du kör från el tar du de du hittar på vägen bara :relaxed:

Plockar lite här och där, finns lite kul hos Rockdenim fast denna hittade jag i UK hos Amazon.se

1 gillning

Ok :+1:t2:, zalando brukar ha massa , men ja gillar stuket på dom från Hawaii.se , sen i perioder brukar lee levis ha oxå

1 gillning

Det finns mycket kul ute på nätet men man blir snabbt fattig om man inte passar sig. :joy:

1 gillning

Så är de ! Spec när man har flera villhöver …

Man brukade ju fråga frugan lite sarkastiskt varför det satt så mycket etiketter på kläderna i hennes garderob, nu är man själv där. :joy::joy:

1 gillning

Ja eller hur :man_shrugging:t2:

1 gillning

Mååååårteeeeeen :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart_eyes:

3 gillningar

Var köpte dina fruktskjortor från?