Vad köpte ni senast? (2022)

Haffade en sån här till samlingen. Har samlat på mig ett gäng ardbegspecialare men alla står oöppnade. Lite som att samla på hockeybilder :joy:

12 gillningar

Nano towel efter tips här på Bubblan @xms67 (och en bakplåtsduk, för varför inte).

3 gillningar

Du kommer bli väldigt nöjd, det törs jag lova.

1 gillning

Nyfiken. Vad är det för speciellt med dem? Handdukarna alltså.

De bästa puts/städdukar jag har testat. Och det med marginal. Har 8 st… :relaxed:

Jag vet inte egentligen, vidareutveckling av microfiberduken skulle jag gissa. De dök upp i den här tråden: Rengöringsspray till iPad/Skärmar - Nr 17 av iDrewn

Min fru sa direkt att dom kändes som hennes ansiktsrengöringslappar, som är istället för att använda engångs-bomullsrondeller.

Värt o testa. Vart köptes de? Har också funderat på bakplåtsduk men aldrig letat eller sett.

https://www.smartasaker.se

Bakplåtsduk har vänner till mig talat sig varma för en längre tid. Känns ju bra att slippa använda rullar av bakplåtspapper.

Får ju testa den starkare varianten som kommit nyligen.

8 gillningar

Låter riktigt spännande.

Beställt 8 st, tror dom kan vara riktigt bra!

1 gillning

Den vanliga är lite för söt men med mer alkohol brukar det bli bättre.

Om ni inte testat kan jag rekommendera denna. Både min fru och jag köpte eller bad någon köpa så fort dom var i England när den inte gick att beställa på Systembolaget.
En dryck som är populär i Karibien.

https://www.systembolaget.se/produkt/vin/stones-original-7624201/

3 gillningar

Den ska jag absolut testa :blush: älskar ginger

2 gillningar

Happy wife, happy life, eller vad är det man säger? :rofl:

13 gillningar

Vätska måste man också handla ibland!

9 gillningar

Ja det är väl ingen risk du får torrhosta iallafall. :joy::joy:

1 gillning

Behöver återhämta mig mig efter covid :rofl:

1 gillning

Märkligt här är det tvärtom. Frun köper skor,byxor mm till mig :grin:
Kan bero på att hon inte tycker om min klädstil om jag själv får bestämma :flushed:

1 gillning

Om det är samma skillnad mellan den och den på systemet som det är mellan systemets och den i butik kan det bli riktigt bra.

Nu hänger jag inte med?:thinking: