Vad köpte ni senast? (2021)

Nej det är ofta så - har ju traditionellt sett inte funnits så mycket marknadsfolk inom teknik för är du teknikintresserad så jobbar du mer med tekniken är med att prata om den :slight_smile:

Därför många teknikbolag jobbar så mycket med influensers inom andra branscher än teknik med tveksam framgång.

För bara för att du har hög trovärdighet när det kommer till kläder och smink så har du inte nödvändigtvis det med smarta dammsugare.

Vi pratar om det här

1 gillning

Jag vet en skönhet som jobbar på marknadsavd :wink:

1 gillning

Kommunikatörer hör ju till en yrkesgrupp som jag har lågt förtroende för, så det bekräftar i någon mån min världsbild. :slight_smile:

Men jag kan tycka att någon på med kunskap kring de egna produkterna borde granska de tekniska bitarna i deras kommunikation, eftersom den är deras ansikte utåt. Tråkigt om jag uppfattar Journey som ett oseriöst företag, om det i praktiken bara handlar om att de är dumma nog att lita på sina tekniskt inkompetenta kommunikatörer.

Det är dock enormt komplex process att få allt det där rätt - insåg hur bra teknikbranschen ändå är jämfört med tex bilbranschen där kombinationer i bilbyggar-verktygen finns med som inte sedan går att kombinera vid beställning etc.

:see_no_evil:

2 gillningar

Är inte den för tung? :joy::joy:

På gränsen :wink:

1 gillning

Vad är det som händer Tobias?

Grabben behöver en trippel @Randomdude vaccinering. :joy::joy:

2 gillningar

Eeeh…. Bara ännu en sådan uppenbarelse ”att jag skulle lyssnat på Esse från början (och stannat där)”

Så är det ju sen gammalt. :joy::joy:

Han behövde väll få loss pengar för de 2 iPhone han köpt? :joy:

Hur många gånger har du köpt och sålt en Thunderbolt 27-skärm nu?

Gör mig en tjänst, nästa gång du tänker byta skärm. Behåll TB-skärmen tills du är riktigt nöjd.

Detta är den 4e…. Tror jag haha…… :heart:

Köper att exempelvis en bilkonfigurator kan bli komplex.

Men tydlighet gällande effekt på en mobilladdare borde inte vara så svårt att få till rätt på en simpel produktsida.

Nu skall informationen vara bortagen ser jag.

Vilken information? Står fortfarande 15W både hos Journey och Lifestylestore när jag kollar.

Damn, tittade på fel produkt, helt riktigt det är inte ändrat ännu.

Lifestylestore är dock mitt ansvar, där ändrar jag så fort jag får mer info.

Kom upp i 5 watt första testet :grinning:

Behövde en högtalare hos tjejen :crazy_face::man_dancing:t3:

10 gillningar