Vad köpte ni senast? (2021)

Första gången för mig, men gillar det inte… om man är borta 3-4 dar, ska då ev dyr pryl hänga på utsidan av ytterdörren? Ser hellre att paketen lämnas till närmaste ombud.

Ska man vara borta några dagar så är det nog smart isåfall att välja ett annat leveranssätt än early bird. :slight_smile:

3 gillningar

Visste liksom inte att jag valt det, eller rättare, visste inte vad som menades med det… brukar välja billigaste till service point om det inte är brådis, och denna var gratis och inte brådis :slight_smile:

Dessutom är det inte lätt att planera när det gäller grejor från asien… kan ta månader elller mindre än en vecka :wink:

Nu vet du, early bird är kanon, men passar inte alltid. :slight_smile:

jao. Den sitter i bio rummet. men temp uppsatt så ser ut som skit för sladdar hänger. Ska styra upp det i höst

Ljudet i den är fing awesome

1 gillning

4 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Prisvärd subwoofer?

En godis napp

19 gillningar

Vilken smak? :laughing:

1 gillning

tuttifrutti

1 gillning

Jävligt snygg.

1 gillning

Det är Kerbal hoodin som gör det…

1 gillning

Bra jobb du gör med att redigera bort regnet på varje bild.

5 gillningar

bilderna togs när det var uppehåll. vill inte blöta kameran.

1 gillning

Lider du av någon slags tvångssyndrom?

1 gillning

Jag är diagnostiserad med REGN (Repetitiv Efemär Gnetande Nederbördskommenterare).

4 gillningar

regnar idag…som alltid

1 gillning

Nu när den övervarma sommaren börjar gå mot sitt slut så slår vi till…

10 gillningar

Har visserligen legat hemma ouppackat en vecka men nu så är det dags för unboxing och installation under de närmsta dagarna.

15 gillningar

Ja, just det. Ett paket till att öppna. :grinning: en Sjögräsfena till min vindsurfingbräda. :grinning:

11 gillningar

Kan du förklara vad som är speciellt med en sjägräsfena? Jag har noll koll på vindsurfning. :slight_smile: