Vad köpte ni senast? (2021)

Så länge min Apple Thunderbolt Display funkar så pass bra så blir det ingen ny till min gamla Mac Pro L13
LG 5k skärmen (den som Apple sålde) är för min MBPr L16 men används bara vid extrema behov.

Är faktiskt rätt förvånad över att Apple Thunderbolt Display forfarande är på topp… gammal och står på i snitt 8-10h om dygnet… fantastiskt om man tänker efter, alltså åtta år gammal…

Ja min kommer stå på 10-12h. Jobbar som utvecklare så sitter och kodar dagen lång. Vi får se om den står sig, men det hoppas jag.

Som sagt, mkt bra färgåtergivning, helt ok upplösning, snygg :slight_smile:

Är väll gammal Thunderbolt va? Så går Inge använda på nyare datorer med USB c va?

Använder min med min MBP 13” 2020…. Behövs bara en adapter (Thunderbolt 3 → Thunderbolt 2) sen fungerar det kanon :slight_smile:

2 gillningar

Jaså okej :slight_smile:

8 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Koppla Xbox till Thunderbolt Display

Vad fick du ge för skärmen?

3700…. Inte billigast, inte dyrast……

1 gillning

Här kopplar han in till displayport men det är ju bara en adapter bort från hdmi

Skaffat en bättre “köksradio”. Naim Mu-so Qb.

9 gillningar

Är den så bra som det skrivs? Jag är såå sugen på en med :slight_smile:

1 gillning

Jodå, den är bra. Men det är ju lite mer HiFi än andra småhögtalare. Det kan möjligen upplevas som lite ”mindre party”. Jag gillar den och jag har annan Naim-elektronik, så jag är van vid ljudet.

1 gillning

Jag var på väg att köpa Naim Mu-so 2 en det blev 2 Home Pod’s istället.

1 gillning

Så många gånger jag haft fingret på köpknappen på den där…:heart_eyes:. Du måste skriva en liten recension när du haft den ett tag…:pray:

Men den måste ju slå 2 HomePod med hästlängder?

1 gillning

Det gör den men mitt TV stativ är så lågt att den inte fick plats och jag orkade inte skaffa ett annat respektive vägghänga. Men vid nästa TV köp kommer jag nog att beakta detta. :joy:

1 gillning

Vad har du mer för Naim-teknik? Det här är en oförlöst kärlek för mig. Läser ständigt tester och blir suktad. Som en tjej man inte tror att man vare sig har chans på eller råd med…:sunglasses:

1 gillning

Jag kollade på den inför mitt senaste TV-köp, men tyckte det blev för dyrt. Ångrar det lite.

Ångra sig går bra, det är ju bara att handla. :joy::joy:

1 gillning

Vart finns dessa tjejer? :joy::joy:

1 gillning