Viktiga saker
Ja.. lite konstnärsgrejer, älskar Japan och har snöat in lite på det nu med målningen. Gick inte så bra med Sumi-e utan rätt penslar så jag beställde några och sen lite mer…
En bläcksten till exempel.
Det kanske man skulle testa ![]()
Ja det kanske ger effekt. ![]()
Fler o fler saker från Black Week /Month börjar dyka upp.
Idag en ny center och bakre surround högtalare. Canton Townus 50 och 10.
Fick bli en base MacBook Air nu när den var nedsatt
min bärbara PC var för klumpig (i jämförelse) att släpa med ihop med kundens dator och sen alla andra fördelar med meddelanden, kunna prata i telefon , ha numbers osv native istället för webbläsaren och batteritiden kombinerat med att kunna använda den med en laddare med mindre effekt
Valde att sätta upp med hjälp av iPhone , hur smidigt som helst för att synka mitt iCloud konto så allt följer med , inklusive sparade wifi , men allt annat på datorn blir som att man gör en clean install. Har inte satt upp en ny Mac på ett par år så de här var en positiv överraskning ![]()
Jag satt på köp knappen också, men ångrade mig typ 17 gånger, inte för att det är en dålig dator, men för att jag inte behöver en.
Grattis till köpet! Sjukt fin! Fan kanske skulle titta på om man skulle beställa en ändå alla @mrmustang som inte skulle köpa ny iphone för några dagar sen, men nyligen dokumenterade att en ny iphone blir det givetvis nästa generation
#edling
Kan säga att jag har velat lite också för jag har funderat på ett köp 1-2 månader eftersom jag börjat frilansa och med pendlingen jag gör så vill jag ha en smidig maskin att ha med mig för admin, bokföring och kanske något hobbyprojekt. Så nu när den var nedsatt var det en total no-brainer att köpa till bolaget just för alla anledningarna och den kommer hålla utan problem i flera år ![]()
Grattis, när att hustrun blev med en sådan. Lite sjukt med det priset om man tänker på vad en iPhone kostar.
För lite admin och bokföring så fungerar ju typ vilken dator som helst, men med den där så kommer du komma lååååångt. Grattis igen till ett bra köp!
Nu dyker sakerna upp på löpande band.
Först ut ett nytt tält av modell större. Ska bli behagligare klimat inne och mindre fukt.
Köpte paket med matta och duk under. Blev billigare än ett tält med "pinnar" och polyester
Så nu är man kittad för Sweden Rock festivalen!!
Ny takbox.
Bytte till en större. En Thule Motion 3 XL i glossy white.
Riktig bild får får bli när den är uppackad.
Slog till på ett par Marshall Monitor III A.N.C. Behöver något som skärmar av ljudet. Airpods 4 ANC i all ära. Men det läcker in en hel del ljud.
Världens skönaste kuddar på de där! Älskar dem!
Ja, de är mjuka och sköna. Hifiklubben hade lite BF-rea i förra veckan så jag fick dem för 2790 kr.
Vad är det för tält? Ser bekvämt ut.
Glömde visst skriva det.
Dometic Boracay FTC 401 TC
Dometic Boracay FTC 401 TC | Dometic
Rymligt och högt i tak vid även i hörnen då det inte sluttar.
review Dometic Boracay TC 401 Tent Review 2025
Det bästa på hela julen dök upp innan idag. ![]()
![]()
Nu har jag blvit med Gravel. ![]()
Cannondale Topstone.
Det var riktigt snygg. ![]()
Var snyggare än bilderna på nätet.
Varför valde du dom?
Snyggare än Bose, Sony och Apple i mitt tyckte. Har kört Bose i många år, men alltid kul att prova något nytt…