Då hette vi knekt eller riddare
Den är lite sliten. Men förutom sedvanliga becknartjänst (vad nu det är) så har den fungerat som kameraväska på två fjällmarscher under lumpen. En på hösten till fots och en på vårvinter på skidor.
Dessutom har den använts som fiskeväska.
En senare benämning av väsktypen är becknarväska , av beckna = försälja, nasa, sälja och langning.
Nu är vi lugna och fina annars kommer ju @erik att printa ut returfraktsedeln snart innan han får becknar stämpeln på sig.
I min bok så är den för stor för att vara becknarväska, så du kommer undan med den
Den är iofs köpt i butik, ja vet, knappt folk vet vad det är längre
Told you so Jag gillar den skarpt!
Sjukt smidigt, jag använder en liknande i stort sett varje dag. Perfekt att slänga ner mobil, laddare, airpods, snus, plånbok & dödsknarket . Har även en Airtag som ligger i som har räddat mig en gång.
Har även en som är större som jag använder när jag kör motorcykel.
Något jag inte tänkt på men som damen i butiken påpekade är att dessa inte är ivägen när man sätter sig i bilen och sätter på sig bältet👌
Sant! Jag har på mig min när jag kör bil ibland utan att tänka på det!
Smidigt när man reser också och ska ha med pass mm.
Varför är det så populärt censurera sina regplåtar? Jag undrar vad anledningen är?
Varför en?
Behöver en
Cykelhållare?
Jag tänkte då de är så billiga så byter man väl båda samtida på bilen
Jäpp, cykelhållare. Den bak är inga fel på, den fram lite stenskott i, så den hamnar på cykelhållaren.
Uppgraderade till senaste Apple TV remote med USB-C. Väldigt mycket bättre än den gamla svarta som jag kört med fram tills nu.
Gjorde detsamma när den kom, den förra var hemsk att navigera med.