Vad köpte ni senast? (2023)

Gäller att passa på nu när dom är nedsatta

16 gillningar

Sonos har blivit apdyra. (Och fula).

Men one mm finns ju kvar :sweat_smile::grinning:

1 gillning

Hahaha! Raka rör är väl det som är förväntat. :joy:

1 gillning

Du hade ju garanterat en sån här när det begav sig :rofl:

Nix när den kom jobbade jag för USMC och flög fallskärmshoppare på ledig tid för att få ihop ekonomin.

1 gillning

Två (Max tilldelning) på systemets webbsläpp idag

8 gillningar

Jag är egentligen ingen ”väskperson” som många andra tjejer är, köper en som funkar och har den länge. Men vet såklart vad kvalitet är…. Men har ändå alltid gillat enkelheten hos de små Michael Kors väskorna, perfekt för att bara ha telefon och plånka i… så för att fira jobbet så köpte jag en. :see_no_evil:

Telefonhållare till bilen och MagSafe-skal.

Och en liten kameraväska så jag slipper ta den stora om jag känner mig lite spontan.
Fick med något stativ och en lampa på köpet. :woman_shrugging:

24 gillningar

De där transparenta magsafe skalen är bland de snyggaste skal man kan ha tycker jag. Har ett sånt som sjunger på sista versen, har blivit lite sprickor i det efter några flygturer ner i asfalten, så ska nog ta och beställa ett nytt sådant jag med tror jag :slight_smile:

Hade egentligen velat ha ett annat men det var dyrare och jag kände väl att det är en onödig extrakostnad när det finns billigare som har samma funktion. :grimacing:

Jag kör på Apples original, lite dyrare, men magneten är bättre än de plagiat jag har provat. Kör med en Magsafe Wallet, så vill gärna att den ska sitta kvar även när jag har telefonen i fickan. Kvalitetsmässigt och utseendemässigt ser jag dock ingen skillnad på original eller inte, men det är just magnetfunktionen som är viktig för mig att plånboken sitter säkert :slight_smile:

Ah, detta hade fått bra betyg så.
Sen är ju telefonen lila så den är ju lite flashig ändå utan andra färger haha.

1 gillning

Hoppas du blir nöjd :slight_smile: Akta dig för fettfläckar bara, fingeravtryck o sånt syns väldigt tydligt på dessa skal, fast de är ganska enkla att få bort med en microfiberduk. Men som du säger, det är trevligt att man behåller telefonens originalfärg även med skal. Skulle aldrig våga köra telefonen naken, skulle garanterat åka i backen inom 5 minuter efter att jag tagit av skalet & skärmskyddet, jag vet att jag är klumpig o kommer tappa den. :rofl:

Har ett från Nudient nu som jag gillar men det har inte Magsafe så fick därför skaffa nytt.
Så jag känner till fingeravtrycken haha.
Men ja hellre det än att ha telefonen naken.....

Varför behöver ni MagSafe-skal? Modell utan inbyggd MagSafe? :thinking:

Magsafeskal betyder väl skal som släpper igenom laddningen till telefonen och inte blockerar magsafe.

1 gillning

För att Magsafe ska fungera med skal på. Skalet dämpar magneterna i telefonen så istället har skalet magneter för att kompensera för det.

1 gillning

Det funkar för frun att ladda i bilen ändå, men den blir ju varm (effektiviteten minskar väl med avståndet mellan spolarna), så förstår om det funkar bättre sådär :slight_smile:

Jag kör inga skal :sunglasses:

Jag kör också utan skal

Det kan fungera utan ”magsafeskal” men det är inte garanterat

Kan knappt hålla i luren utan skal. Är lite som att ta i hand och det känns som en död fisk. :joy:

5 gillningar

Det är inte för laddningens skull jag använder Magsafe skal, utan det är för att Magsafe plånboken skall sitta kvar. Har man något skal utan Magsafe, är tyvärr magneten alldeles för klen i telefonen för att plånboken skall sitta kvar.

1 gillning