Vad köpte ni senast? (2023)

Men du har inte köpt det på Systembolaget?

Du får allt skriva en recension när du väl testar. :joy::ok_hand:t2:

1 gillning

Nej inte på systemet. :slight_smile:

Jag kan komma och testa med dig... :innocent:


Verkar inte så lätt att få tag i haha.
Men känns ju som att det ger samma effekt om man trycker ner nutella i minttun.

isch, det låter som mintu med Nutella?

Nutella är ju hasselnötter med choklad haha.
Det är så jag tolkar förpackningen.
Tror inte det är min grej.

1 gillning

men om du tittar på bilden på flaskan så är det hasselnötter....... kräks lite i munnen :slight_smile:

1 gillning

Kan vara så, har inga sådana fetischer. :joy:

Menar att det bör vara samma sak. :joy:

Den häringa, så nu blir det timmar av förtvivlan och hårslitning för att få allt som man har på den gamla till den här med inställningar, lösenord etc etc plus sladdar till externa pryttlar...

Förut tyckte jag sånt va kul men nu får jag ont i magen och svettningar :slight_smile:


23 gillningar

Behövde en termostat till efter att ha satt in ett element till i huset. Nu har jag en hub och en termostat för mycket då det ingick i paketet jag budade hem på tradera.
Någon som är i behöv av det?

4 gillningar

Nya skidbyxor.
Nedsatta 50%. I måndags avslutades en kampanj där stadium hade 20% extra rabatt, jag var bortrest då. Jag frågade snällt i kassan och han gav mig de 20 % extra rabatt :heart_eyes:

10 gillningar

Ny stationär Acer dator från Komplett på kampanj:
Acer Aspire C24-1700 AiO 23,8" FHD - Stationär dator - Komplett.se

Gamla funkade fortfarande men var närmare 10 år gammal och inte den snabbaste.
Nollställt den och en kusin får ta över den billigt.
Var ett tag sedan jag köpte något med Intel, men den här har i5 processorn av 12.e generationen. Förinstallerad med Windows 11 också.
Var lite sugen på en Mac dator av all in one typen. Men det blev att gå upp i pris en hel del.
Så det här kändes som en rimlig kompromiss.

5 gillningar

Vad är priset? Har funderat på att testa den lösningen, men aldrig fått tummen ur s.a.s

Sådär nu kommer jag kunna prata med golvvärmen.

5 gillningar

Vad förväntar du dig att göra med den? Är det ofta som du ändrar temperaturen i de tre rummen/slingorna. Som tekniknörd funderade jag på om jag behövde LK webbserver men efter att ha bott i huset i tre år kan jag konstatera att jag knappt har justerat termostaterna, än mindre haft behov av att göra det när jag inte varit hemma.

Precis som du säger så kommer jag nog inte alls ha någon användning för den då thermostaten sköter allt. Mer en rolig gimmick.

2 gillningar

Ännu en villhöver produkt. :joy::joy:

2 gillningar

Jag har inte ens termostater på min golvvärme :joy:

2 gillningar