Vad köpte ni senast? (2023)

När mina nuvarande skidhandskar gett upp blir det ett par wool terry :smiling_face_with_three_hearts:

Fått snarare än köpt, men redo för härdsmälta.

4 gillningar

Vad är de, en radio?

Bara statliga kanaler, bor du nära någon kärnreaktor?

Köpt och köpt vet jag inte men nu är den här..:partying_face:

16 gillningar

Haha trodde det var någon rfid-tagg du hade klistrat på framsidan av skärmen först men det var ju bara en lampa!

Det är månen med den nya zoomen såklart :joy:

2 gillningar

Precis, sommarställe i närheten av kärnkraftverk. Kan dock få in andra kanaler än SR, alla knappar utom P4 går att programmera om.

P4 startar automatiskt vid vissa VMA.

Vi hade en sån innan när vi flyttade in i vårt hus i närheten av Barsebäck.
Vet inte hur många ggr jag blev väckt av den för andra larm de skickade ut mitt i natten.

Det låter ju helt sjukt. All beredskapslarmning utgår från teorin att det inte får präglas av att vargen kommer-fenomenet.

Kategorin ”Vad är jag på väg att köpa” :blush:

8 gillningar

Skönt att den är healthy. :joy::joy:

Sladden rycktes sen vet jag inte vart den hamnade.
Var runt 2008 så kommer inte riktigt ihåg vad den hojtade om mer än att rätt som det var skrek den i köket som låg bredvid vårt sovrum.

Det kommer den inte att vara länge till :blush:

1 gillning

USB C EVERYTHING!! (Även om det krävs en dongel)
Oclean X10

4 gillningar

Köpt mig en klippning och pomada för vintern.

5 gillningar

Trodde först att tandkrämstuben exploderat. :rofl::rofl:

Ordinarie pris, 1490 per styck.
Dottern har ett par och är jättenöjd, nu får jag och frun ett varsitt par så att ingen i familjen behöver prata med varandra :blush:

5 gillningar

Medel för när jag inte orkar platta håret och Wonder! :smile::heavy_heart_exclamation:

9 gillningar

Fick bli en HomePod mini så att jag kan börja grejsa med homekit . En ny mus också då den gamla började bli sliten..

12 gillningar