Familjen tog en loppisrunda idag. För min del blev det två böcker.
Är Ryan lika bra som filmen, så kommer du inte bli besviken.
Hoppas det. Blir dock lite skeptisk när det står att boken är baserad på filmmanuset. Tänker att det ofta är tvärtom? Men det kanske inte fanns en bok innan filmen? Noll koll faktiskt.
Spionen som kom in från kylan började jag med, den har fångat mig hittills.
Vet faktiskt inte om det fanns någon bok innan filmen. Det var ju Tom Hanks och Steven Spielberg som regisserade filmen iallafall. Däremot är händelserna i filmen baserade på verkliga händelser även om man tagit sig vissa historiska friheter. Efter den gjorde de ju Band Of Brothers, vilken är baserad på Stephen Ambrose bok med samma namn, som jag för övrigt kan rekommendera.
Svinsnygga! Men hur är dom att äta med? Både gaffeln och kniven ser ergonomiskt problematiska ut.
Jag körde Gense under många år men fru hade med sig annat märke till boet så dom fick stryka på foten.
Inga problem att äta med
Trodde kanske inte att det skulle vara problem att ända med dom men det korta knivbladet och de breda 'fingrarna' på gaffeln såg inte optimal ut...
Det blev en beställning, litar på @Sevis rekommendation
Lite kul att de med minst hår köper de värsta maskinerna.
Somna aldrig på en fest hemma hos någon med lite hår.
Egen erfarenhet?
På tal om hår så drömmer jag om en sån här
https://www.dyson.se/harvard/multistyler/airwrap/bla-koppar-long
Men kan inte med gott samvete lägga dom pengarna, inte nu i alla fall.
Det var dock inte den modellen han och jag köpte. Är säkert ingen större skillnad på dom två olika Remington säljer.
Den är garanterat lika bra!
Köpte ni RX7?
Med tanke på priset så har jag råd med en till om jag mot förmodan blir missnöjd
Stod mellan den här och Pitbull silver pro.