Jag brukar ha lätt för logiska tester, och fick bra resultat när man mönstrade, men jag är helt ointresserad av logik så jag skulle aldrig läsa en sådan bok. Tror att jag får nog av att se mönster, sammanhang och att försöka få ordning på allt i vardagen. Det pågår konstant.
Jag har ett speciellt syfte denna gång, annars så brukar jag mest göra SvD veckoquiz
Första testet klarade du; Spara kvittot så du kan lämna tillbaka boken om IQ-testerna är för svåra.
”Vi tar inte emot returer men du kan få byta mot IQ-tester för dummies.”
Du får ändå sälja den snart då iPhone 15 är nära
Passade på att skaffa lite luktagott när jag var hos barberaren. Tror det är 20+ år sedan jag köpte en flaska parfym för mig själv.
Du menar... "Person, Woman, Man, Camera, TV..."
Najs, jag har ett par Hoka Clifton 9 som jag är supernöjd med.
Attans tänkte inte på det och Samsung som har så dåligt andrahandsvärde
Utnyttja öppet köp bara. Du kan tacka mig sen
Jag får nog stå mitt kast . Men något som är intressant är att lilla S22 motsvarar iPhone 14 Pro i mångt och mycket. Man skulle ju kunna tro att den motsvarar vanliga iPhone
En fråga bara, varför gick du inte direkt på S23 Ultra? Jag sitter fortfarande o väntar på Apples Keynote den 12e, är det inget sensationellt, så blir det förmodligen en S23 Ultra och en Watch6 Classic och kanske ett par Galaxy Buds. Apple börjar kännas trist.
Privat har jag en S21 Ultra och Watch Active 2 som funkar bra än så länge. På jobbet bytte jag ut min trotjänare mot en S22. Så jag har två lurar. S22 på jobbet all in Samsung +Microsoft och S21 Ultra privat med all in på Google +Samsung +Bubblan
Frugan hittade en klocka på nätet och hon köper ju klockor ho tycker är snygga. I vanlig ordning kunde hon inte bestämma sig så jag klippte hem båda.
Kamremsbyten idag?
Eller mörar du henne inför att du skaffar ny mobil snart?