Vad köpte ni senast? (2023)

Kör makita 18v här hemma. Köpte ett kit skruvdragare och med två batterier för några år sedan, https://www.bauhaus.se/borrskruvdragare-ddf484z-slagskruvdragare-dtd153z-18v .

Sedan kompletterat med ”nakna” maskiner allt eftersom. Det är väl egentligen batterierna som är det dyra.

Äntligen hdr10+, kunde inte hålla mig även om min 4k gen 1 fungerar som smort. Får se om landet får ett lyft från atv 4 eller om den blir såld (tycker 4an fungerar felfritt också, men lite sämre bild och tech såklart)

5 gillningar

Jupp, batterier kostar fläsk.
Detta som jag sneglar på
https://www.bauhaus.se/kombokit-makita-dlx6038t-6st-18v-maskiner-3x5-0ah

Har sedan tänkt att komplettera med grästrimmer och lövblås

1 gillning

Kolla om du hittar dem billigare någon annanstans och utnyttja Bauhaus prisgaranti. De matchar priset +12% rabatt.

1 gillning

Jag kör på samma sedan 2019 och är väldigt nöjd. Har skruvdragare, multimaskin och cirkelsåg.

1 gillning

Sett att det varit nere på 7500 förra hösten så man får hoppas :slight_smile:

Bra att veta, trodde bara Bauhaus matchade priset

Bauhaus matchar och sänker men enbart mot andra fysiska butiker. Dubbelkolla också EAN. De där paketen brukar vara ”exklusiva” per varuhus, då kan man aldrig matcha.

1 gillning

Nu är jag lite insnöad på Festool, men har köpt mycket från Tyskland och vet att även Bosch brukar gå få tag på för mycket bättre pris där nere.

Har handlat från Rubart, Toolstime/AWTools och 24tools.

Finns info här Tips för Tysklands shopping av verktyg | Sida 41 | Byggahus.se

2 gillningar

Tänkte överraska barnbarnet till helgen med att vi grävt fram en gammal LG 32” och köpt denna åt honom.

15 gillningar

Jag hoppas han har själva konsolen sedan innan annars lär det inte bli några glada miner haha.

Temper Tantrum GIF

1 gillning

Jo den har han, han har samma docka hemma men vi tänkte att vi skulle ha en hos oss också.

3 gillningar

Gulligt av dig att låta barnbarnet titta på när farfar/morfar spelar spel.. :wink:

2 gillningar

Faktum är att jag aldrig spelar TV spel.

Ja för du är ju en radiobil! Radiobilar spelar inte spel. :relaxed:

4 gillningar

Tyst med dig. :joy:

1 gillning

Carnival Ride Vintage GIF by Bayerischer Rundfunk

2 gillningar

Där är han ju! :joy::smile::heart:

4 gillningar

De där slätrakade sakerna vill man ju inte förknippas med. :joy::joy:

1 gillning

JS61071690

3 gillningar

Det är inte varje dag man ser en Yaris med störtbåge. :joy::joy:

1 gillning