Vad köpte ni senast? (2023)

Peugeot kvarnarna är som bilarna, inget man vill förknippas med. :joy::joy::joy:

3 gillningar

Jag är nöjd med mina Peugeot kvarnar iallafall. Bättre än Le Creuset skiten som var lika dyra men helt värdelösa...

@RolexJocke har du testat mala vanilj till vaniljsås i kvarn nån gång? Fast du lär ju behöva ett oljefat för att fylla ditt dagsbehov :joy:

1 gillning

Vi har 2 Peugeot kvarnar som vi inte alls är nöjda med. Just nu är det Ikea eller Ullareds kvarnar som gäller tills vi skaffar något bättre.

Har inte testa vanilj i kvarn då jag kör mest syntet smet. :joy::joy:

Ser et som du har förpackat det på amma vis som Lego med :joy:

Hestra-handskarna är riktigt goa, mitt par är tyvärr spårlöst försvunna efter flytten till hus

Upphittade i Gävle. :joy::joy::joy:

1 gillning

Ja perfekta på väg till jobbet eller på promenad med familjen eller med hunden tänkte jag :slight_smile:

Dottern fick ju ett par Army Leather Heli ski också (haha, min mor skulle nog få hjärtstillestånd om hon visste vad de kostade) men tjejen lär ju ha bra grejor. :heart_eyes:

2 gillningar

Hestra är det enda som hjälper mina händer som blir som isbitar så fort det blir minusgrader, har ärvt min pappas dåliga blodcirkulation... Fick ett par riktigt fina tumvantar av morsan för över 10 år sedan som fortfarande är mina favoriter :ok_hand:t2:

2 gillningar

Mina 14 år gamla Army leather heli ski fick gå med ett paket till en bekants bekant i Ukraina, de handskarna är odödliga.
Bara vita skinnet som blivit gulnat under dessa år.

Köpte ett par såna här till sonen förra året på rea. Orimligt dyra annars

3 gillningar

Det är aldrig kul att frysa om fingrarna, det kommer jag heller inte behöva göra nu, med två par Hestra! :slight_smile:

Skönt att höra, fint gjort för övrigt, någon blev troligen lycklig! :slight_smile:
Jag impregnerade både mina och dotterns, så gäller det väl att smörja in skinnet så känns det som de håller länge.
Orimligt dyra minst sagt, men vi tänkte att de kan ärvas, så då kändes det något bättre :slight_smile:

2 gillningar

Vill ha koll på när våren kommer.

10 gillningar

4 gillningar

Ooops...

18 gillningar

Beställde AirPods till frun igår eftermiddag, skickades från Belgien och anlände för en timme sen. Säga vad man vill men när man beställer från Apple så går det undan och utlovad tid är den som gäller :+1:

9 gillningar

Såg myggor ute idag så den är på väg i Skåne iaf.

1 gillning

Det där med 'Fattigjanuari' , kan det verkligen stämma här i forumet? :joy:

1 gillning

Jag provlyssnade den via nätet, den är relativt diskret i sin framtoning. Gedigna detaljer från förr är fint som snus :slight_smile:

1 gillning

Absolut! :slight_smile: Tänkte mer estetiskt, hade vi haft sekelskifte hade det varit självklart val, nu har vi ett nyrustat 70-talshus, men första tanken var väl att den skulle vara lite industriell på ett sätt också.
Men kul att du hittade en vit, har bara sett svarta på gysinge. :slight_smile:

1 gillning

Tror säkerligen att den kan bli ett smycke i en nyrustad kåk från -70 talet.

1 gillning

Lite sugen på en sådan själv, plus indoor-modellen.

1 gillning