Vad köpte ni senast? (2022)



Ny klocka
Inte rund !! :grinning:

23 gillningar

Via rea på Mediamarkt eller Amazon?

Snyggt!

1 gillning

Snyggt! :raised_hands:t3: det blev en plus ändå. Hoppas du blir nöjd!

1 gillning

Jaa jag ville ha högtalaren faktiskt, och den är ju lite mindre med. :woman_shrugging:
Den andra har ju bättre batteritid men jag är nog nöjd med mitt val. :smile::+1:

Blev en sådan här, hoppas det är bra skit nu bara…

10 gillningar

Det kommer bli kanon! Det är en riktigt nice klocka👍🏼 finns få funktioner jag saknar från AW men man vänjer sig

1 gillning

Sonos One SL med golvstativ x 2, fick det bli. Äntligen har man surroundljud. (Beam+Sub+2x one SL)

22 gillningar

Hade inte trott att jag skulle vilja släppa in nån mer Apple-produkt i hemmet, men den här är ju faktiskt rätt trevlig.

26 gillningar

Bästa Apple-prylen

3 gillningar

Vilket stativ fick det bli?

Blev några fler små söta pluggar också

11 gillningar

Köpte fyra efter ditt tips. Verkar väldigt smidiga. Rakt in i HA utan några problem. Nu ska måste jag bara hitta saker att koppla i dom :joy::joy:

1 gillning

Jag beställde fyra till :sweat_smile: De jag fick idag gick till 3dskrivaren, torktumlare, tvättmaskin och diskmaskin.

1 gillning

Jag beställde ett fyrpack också, får se vad jag ska ha dem till men jag gillar att de kan mäta energi.

2 gillningar

Flexson golvstativ från Elgiganten. 10% rabatt om man är medlem.

https://www.elgiganten.se/product/tv-ljud-smart-hem/hogtalare-hifi/vaggfaste-stativ-for-hogtalare/flexson-golvstativ-for-sonos-one-hogtalare/FLXS1FS1011EU

2 gillningar

11 gillningar

Till ps5:a? :+1:t3::star_struck:

1 gillning

Var på netonnet och köpte denna pjäs. I kassan gick den in för 399kr vilket egentligen var felaktigt. Dum som man är påtalade jag detta och hon i kassan gav mig det priset för att man var ärlig :star_struck:

19 gillningar

Ärlighet varar längst eller vad man nu säger , rätt gjort av dig :slightly_smiling_face:

5 gillningar