Vad köpte ni senast? (2022)

Betyder avslöjad. Alltså att @RolexJocke avslöjade mig med att ha sprayat min bromsok.

1 gillning

Slog till på en Apple Watch Ultra idag, väntas anlända imorgon :slightly_smiling_face:

20 gillningar

Kom på att jag har ledigt och inte behöver åka till jobb nu, så passade på att köpa lite underhållning till dagen. Yokes Yoku’s Island Express nedsatt till 40 kr för Nintendo Switch.

8 gillningar

kunde inte hålla mig ifrån 3S med dens tysta klick i jämförelse med 3 :stuck_out_tongue:

16 gillningar

Så bra!

1 gillning

7 gillningar



Ny klocka! :smile:

25 gillningar

Den är ruuuuuuuuuund! <3

3 gillningar

Jaaa! Känns asnice!
Känner mig riktigt nöjd än så länge, var jätterädd att jag skulle ångra mig om jag inte köpte AW igen men känns riktigt bra. :smile:
Fin är den med!

5 gillningar

Jävlar vad nice!

Nu blev jag sugen! Är så less på Apple watch...

1 gillning

Det enda som håller mig tillbaka är man inte kan låsa upp sin Mac med en Garmin. Den funktionen är så jävla episk.

1 gillning

Och tydligen dubbla notiser... Fan då!

Kände faktiskt samma sak men samtidigt vet man bara vad man har och inte vad man får men har inte ångrar mig än. :smile:

Kan man ställa vilka notiser man vill ha på klockan så samma exakta sätt som med Apple Watch?

Fungerar den ihop med appen fitness?

Tycker att jag bör kunna göra det men inte kollat detta än.
Den synkar med Health i alla fall men har inte startat eller tänkt starta träning än.
Tror inte den synkar med träningsappen för ringarna är noll.

Det kan man bara att göra om man kör Android. I iOS-versionen av Garmin Connect saknas detta och det är aviseringsinställningarna för telefonen som gäller även för klockan.

1 gillning

Är detta värstingmodellen av Garmin? Jag var lite sugen ett tag på Garmin Fenix 7 Solar men har lite svårt att släppa hörnflaggan med Apple Watch 7 som är knappt ett år gammal. Vågar man byta?

Nej det är ingen värsting-modell, denna är kombination av smartklocka och träningsklocka.
Det är Garmin Venu 2 plus.
Bytte från s6 med 4g.

Värstingmodellerna är Fenix och Epix om jag inte har fel.
Men jag ville ha en snygg klocka och jag tyckte denna var bäst för det jag letade efter.

Varför är du så less på den?

Tråkig design, händer aldrig något nytt med varken design eller watchOS

2 gillningar