Vad köpte ni senast? (2021)

Ja, det borde finnas något slags varning i deras navigationssystem.

Vore en bra början om dom tittade ut genom vindrutan :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 gillningar

Oftast beror detta på att man är van att köra en lastbil som är 3,5m eller liknande och sedan hoppar man in i en högre för att arbeta extra lite och så går det åt helvete för man är van att köra en annan bil men just nu sitter man fast under en jävla bro och hatar sitt liv.

Vet inte om det är så utom spekulerar bara, jag sitter bekvämt med min laptop och hatar mitt liv över att en server inte fungerar som den ska och loggfilerna säger inte så mycket - nåja, dags att bli dektetiv.

2 gillningar

Är grymt sugen på den där… men den jag har nu vägrar dö så hittar inte anledning att byta

1 gillning

mm bra mus! känns kvalité. Har en 720 som börjar sjunga på sista versen. Så kom det här pang erbjudandet upp.

1 gillning

Kom att tänka på norskskämtet:

Två norrmän är på väg i en 4 meter hög lastbil. De kommer fram till en undergång där det står max 3,80.
Då frågar chauffören passageraren:

  • Ser du någon polis?
  • Nej
  • Bra, då kör vi.
5 gillningar

Det är helt ok, det är jag som beställt en viadukt & DHL messade precis att den är på väg. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Finns väl ingen standard men normal höjd på vägen, så kallad fri höjd i Sverige är 4,5 meter. Är det under detta måste det vara uppmärkt med hur högt det är. Skulle gissa att svenska lastbilar är max 4 meter höga för det mesta.

2 gillningar

Sigmas nyaste 35a :ok_hand:t2: Drömmen!

14 gillningar

Ja, tycker tyvärr att många yrkeschaufförer man möter sitter och tittar på en skärm

2 gillningar

Sen på bollen, sitter bra på mitt Nomad skal

3 gillningar

Köpt som present, kan noll och inget om vin men var uppmärksam på middagen igår så köpte det dom drack
Did I do good? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 gillningar

Fransosen känner jag till och det anses som ett kanonvin de flesta årgångar. Tror inte 2014 är något dåligt år. Jag skulle bli skitglad.

1 gillning

Giller inte att man behöver olika bryggor och hubbar för smarta prylar. Borde gå att koppla direkt in i HomeKit. Nåja nu har jag krupit till korset.

9 gillningar

Dags att ta onlinenmöten till en ny nivå.

5 gillningar

En NAS.

9 gillningar

Vad använder du för hus till denna gluggen? :grinning:

För övrigt hade det varit kul att köpa något nytt nu på BF men det enda jag kan komma på är två Netgear-switchar jag vill byta ut. Dessa ska då bytas mot två 8-portars, båda Unifi. Ingen rabatt där inte.

Har också kollat lite kring Smarta hem-kategorin och där verkar inte finnas mycket att hitta heller :frowning:

Räknas det att jag bytte bredband från banhof 250/250 för 379kr månaden till Telia 500/500 för 299kr månaden?

Helt perfekt :slight_smile: spar 79kr månaden och dubblar hastigheten.

1 gillning

Gjorde samma byte för nån månad sedan :+1::+1::+1:

Eller 100/100 för 299 till 500/500 299