Vad köpte ni senast? (2021)

Snygg! Pris?

Det är ju riktigt kaffe :hugs::hugs::hugs:

Mmmmm silver :star_struck: den enda rätta

Strax under 2k. Har precis monterat den och kopplat upp till luren. Ska justera den imorgon så den inte larmar när grannen kommer hem. Skaplig bild.

8 gillningar

Vilken extrem übermultivattenkokare du hittat! :star_struck::rofl::sweat_smile:

Frystorkat? Nope.

Frystorkat kaffe, kokt kaffe, bryggt kaffe, is kaffe osv. Allt är ju riktigt kaffe :star_struck:

1 gillning

Såg nu vilken post du svarat på.

https://www.netonnet.se/art/hem-fritid/koksmaskiner/vattenkokare/electrolux-e7k1-6bp/1021019.9416/

1 gillning

Framförallt INTE öppna dörren om någon påstår sig sälja vaniljsås :wink:

1 gillning

Viktigast är det väl att det finns svensk kaffe (åtminstone i Sällskapsresan).

1 gillning

Sånt luktar jag mig till så då är tittögat inte till någon nytta. :rofl::rofl:

Det som skiljer är 3-sidig ambilight i stället för 4-sidig. Fjärrkontrollen är lite ”billigare”, stället är lite annorlunda och 706 saknar stöd för för något som heter CalMAN vilket är ett sätt att enkelt kalibrera färgerna.

” So the Calman Ready stamp says that the TV can connect directly to the Calman calibration software for a relatively simple and automated calibration of the image. However, you do need some equipment for this. You can only perform this calibration if you have a supported colorimeter (e.g. the X-Rite i1Display, X-Rite i1Pro or Spyder 5) and are using the Calman Home app. The meter will quickly cost you 150 to 250 euros and the Calman Home software for one specific TV brand will cost you 145 dollars. And then you also need a pattern generator. This is built into some TVs, but otherwise it must be connected externally, for example via a Blu-ray player or Rasberry Pi.” Källa

1 gillning

Alright! Tack för info! :raised_hands:t2:
Kontrollen kvittar då allt går genom atv
Den ska ju väggmonteras med soundbar under, så Ambilight nedtill kanske kan se skumt ut mot soundbaren… :thinking::sweat_smile:
Men det där med kalibrering kan man kanska ha nytta av.

Trodde att 3 sidig ambilight var en dealbreaker för dig :wink:

Det är det så jag har köpt 77 OLED 806 !

1 gillning

5 gillningar

Leksaker, ska bara komma vad jag ska ha dem till…

6 gillningar

Åtminstone en kvalitetsprodukt på bilden :smiley:

1 gillning

Oklart vad jag har handlat men det dras pengar från kortet….
Just ja, jag har en fru :man_shrugging:

2 gillningar

Det är alltså därför det alltid är tomt på mitt konto också? Var aldrig det innan jag hade fru… :joy::roll_eyes: