Vad köpte ni senast? (2021)

En del lämnar sina kalsonger, andra placerar en tandborste och så har vi de som…:flushed::sweat_smile:

2 gillningar

Jag brukar bara lämna en skvätt DNA. :joy::joy::joy:

Allt sånt har jag ju redan här :crazy_face:

2 gillningar

Köpte Belkins magsafe till bilen. Fungerar bra. Jag har ju ändå ingen trådlös carplay så då behöver jag ingen magsafe laddare.

Blev en IPad Pro 12.9 2021 modellen, en Apple Pencil generation 2 och 4 st airtags. På en helt vanlig tisdag dessutom! :upside_down_face::heart_eyes:

23 gillningar

För 1 år sen la vi handpenning på ett hus som höll på att byggas. Efter flera turer fram och tillbaka med banken och de som bygger så fick vi idag godkänt och de accepterade vårt bud på ett visningshus i området istället. Det är bara att flytta in frugan, hundarna och våra saker.

Ska dit på lördag med besikningsman och inflytt den 10e Oktober.









34 gillningar

Jävligt nice :+1:

1 gillning

Men det är visningshuset på bilderna eller?:thinking:

Yes, det är huset. Möblerat och klart. Sen kommer vi säkert ändra lite eget också. Bilderna är från huset när vi var där och kollade första gången. :slight_smile:

1 gillning

Spännande!:+1:t3:

1 gillning

Fasen vad fint :heart_eyes::+1:

1 gillning

Lite nya leksaker.

17 gillningar

Biljett till Mastodon på Pustervik. :metal:
Dags att fylla på med konserter igen. :grin: Även om det inte är förens nästa sommar.

5 gillningar

Nya sidoblinkers, sådana som @Hakan_Ander gillar. :joy::joy::joy:

På sidan av bilen också! :poop:

1 gillning

Sämsta, tråkigaste och billigaste innovationen på många år i bilindustrin. Nu på sidan också… :nauseated_face:

2 gillningar

Innovation? Jänkarna hade ju det på 60 talet. Faktum är att det ger en mycket bättre tydlighet, men det verkar ju skapa en aggressivitet också hos vissa medtrafikanter. :joy::joy:

Visste inte att jänkarna hadde det tidigt. Men de är ju knappast kända för god smak…:wink:. Aggresivitet vet jag inte, men lite upprörd över det smaklösa blir jag allt…:sunglasses::sweat_smile:

3 gillningar

Är det inte såna på BMW? Det är det nog ingen som vet för ingen har någonsin sett en BMW blinka…

2 gillningar

En plånbok. Var lite mer lila än jag tänkt mig, men kul med lite färg på min annars väldigt grå iPhone.

16 gillningar