Nu ska det bli full speed på internet i hela lägenheten
Nice! Såg du vår review?
Yep, delvis därför som jag köpte den. Nu är detta en värre modell än den som du recenserade. Återkommer med siffror när jag har installerat grejerna och satt upp iperf.
Du ska då alltid vara värst
Kul, det får du göra!
Hehe, Elgiganten hade en drive på den förra veckan så den var faktiskt billigare än den du testade. Visserligen bara två enheter istället för tre men det ska var fullt tillräckligt i min lägenhet.
Köpte några WD SSD på 500GB. Köpte 3 stycken. Kan bara visa 1 av dom då dom andra hittat sin plats i en dator! Dom ska bara vara till musik så gick på ganska billiga SSDs.
Även Lenovoskärmen är ny (kartongen i bakgrunden). Billig skärm. Runt 2500 kronor. Den behöver inte ha en exakt bild. Är dock en IPS-panel. Är mera en extra skärm till lite grejer som musik och annat jag vill ha på den.
Dax att installera lite…
Lite nya prylar som ska recenseras från Satechi!
tänkt på att köpa kabel för utomhusbruk?
Jadå, all kabel ligger i rör eller torpagrund.
Switchen i takutsprång för kamerorna.
Inte så vanligt med grå utomhuskabel. Brukar mest vara svart. Tänkte bäst att fråga för surt att behöva byta om nåt år.
Jupp, den som skall vara öppet ute är svart, så det stämmer. Jag letade efter vit sådan men har inte hittat.
Kabel som är ”nåbar” blir dolt monterad för jag vill ju inte ge möjlighet att få den klippt
Grå vet jag finns men aldrig sett vit.
Lite avundsjuk…
Det är bara att ha koll på Tradera. Dom går för ganska bra pris just nu.
loggar in direkt…. Vad ungefär får man betala?
Det var en i gruppen som betalade drygt 2300:- härom dagen. Jag betalade 2600:-
2340:- betalade jag, har inte fått den än.
Nya lurar.