Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Jag körde med kanklipparen vinklad så att den körde med tråden rakt ner i backen. Då kom slingan ner mot jorden direkt och det va enkelt att märla fast slingan. Är det för högt gräs så lägger den sig som en liten båge ovanför.

Funderade på att skaffa en sånhär om jag skulle behöva göra om det:

Alltid kul med nya prylar också.

1 gillning

Men om du fräser upp en skåra, räcker det inte att lägga ned tråden, måste du fästa den med märlor också? Ska lägga slinga om några veckor…

Cool maskin btw :grin:

Fräser man en skåra på ett par cm så är det bara att lägga ner kabeln och trampa till.

Men när jag körde med vanlig kantklippare så blev det ingen djup skåra utan då behövdes märlor.

1 gillning

Nu har det ju bara gått åtta timmar sedan du postade men vad tyckte du om den? Hur anser just du att den står sig jämte Symfonisk? :slight_smile:

Så väldigt smart ut tyckte jag. Framförallt diskret om man har en vattenflaska eller likdanade.

Vad är detta?

Homepod mini

:sweat_smile: jag trodde det var någon form av myggfångare. Men nu ser jag ju att det är en HomePod mini. :+1:t3:

1 gillning

image

3 gillningar

Den låter bättre än en Symfonisk. Inte högre eller lika mycket bas som Symfonisk men klarare ljud och mer detaljer kommer fram. En Symfonisk kan gröta ihop när man spelar högt men det spelar nästan ingen roll med HomePod Mini. Utan den låter lika bra oberoende ljudnivå.
Med en powerbank så har man en grym bärbar högtalare

5 gillningar

Exakt, enig. Slår Symfonisk på fingrarna alla dagar i veckan.

Ping @Marcus_Attefors

?

(utfyllnad)

Har ni provat båda i rätt miljö? Det är ju på toaletten man får ut mest av dessa. :joy::joy:

2 gillningar

Exakt så, perfekt bajshögtalare!

4 gillningar

Absolut jag är väl ingen amatör :flushed:

5 gillningar

Så där ja. :joy::joy:

1 gillning

Vad kör du för powerbank? Och visst skulle man kunna köra AirPlay till denna på picknick @thor?

1 gillning

En Andersson på 40000mAh.
Ja därför som jag köpte alltihop för att ha med i midsommar :grin:

Orkar inte leta reda på Thors video.
Hur gör man rent tekniskt?

På samma sätt när du AirPlay:ar till vilken enhet som har AirPlay.
Vilken tur att jag orkar svara :wink:

1 gillning