Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Det är därför som man har ett kompakt tangentbord utan numpad. Det blir även mer ergonomiskt när musen inte behöver ligga så långt ut till höger.

3 gillningar

vad är de för högtalare ?

jag skulle vilja ha nått till min Mac plus xbox kanske om ja inte alltid orkar ha headset på mig.

Det är en Jabra Speak 750. Jag tycker den är mycket bra till allt utom musik. För musik är den för tillknäppt, blir inte bra alls. Om man nu är lite ljudnörd i alla fall. Men till videomöten är det 10 av 10
poäng, och till pratradio, poddar etc är den också mycket bra. Den kommer med en USB-dongel och använder man den blir räckvidden mycket bra.
Jabra SPEAK 750 UC - Hitta bästa pris på Prisjakt

Ah okej :slight_smile: satans dyr den va :stuck_out_tongue:

Men jag skulle vilja ha något smidigt till Xbox / Mac. Men vet inte vad.

1 gillning

Det är därför man kör Trackball. :joy::joy::joy:

Webbkamera och ställ till minin

12 gillningar

Du är en klok man…:+1::smiley:

1 gillning

Kära vänner!

De här långa trådarna tar en hel del kraft när allting skall laddas in vid tillfällen någon scrollar igenom den hela.

Därför tänkte jag vi skulle prova med en ny princip - att skapa ett nytt inlägg för varje köp men i Kategorin som heter “Mitt senaste inköp:slight_smile:

Det blir lättare att ställa frågor om enskilda köp, särskilt i förlängningen. Tror jag :slight_smile:

När kommer ”Min senaste semla”-kategorin för @RolexJocke? :wink:

4 gillningar

Vi öppnar upp denna igen och i stället flyttar vi (@Zop och jag) ut ev diskussioner så att tråden hålls kompakt och härlig :slight_smile:

Så kör hårt med era inköp! Någon som är sugen på en ny 77 OLED TV? :slight_smile:

6 gillningar

4 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Bättre än en robotdammsugare på skrivbordet

Nu är det bara spelen du får vänta på @Simon_Nilsson :slight_smile:

Yeeeeaaaaah, Tack @Esse ! Har saknat denna tråd mycket.

1 gillning

Sämsta valet stängs denna tråden. Men ni är förlåtna! :slight_smile: skönt ni nu ska hålla ordning och reda här.

En multimeter för USB-C. Det börjar bli många USB-C enheter som ska laddas, så jag tänkte se vilka enheter som klarar sig med gamla snigelladdare och vilka som nyttjar lite snabbare laddare.

8 gillningar

En sådan kan nog bli storsäljare här blan Bubblare…:sunglasses:. Var köpte du den?

Amazon. 105 kr inklusive frakt.

https://www.amazon.se/gp/product/B08T1SJHZ7/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s00?ie=UTF8&psc=1

3 gillningar

Tycker det var rätt att öppna tråden igen, det är ett betydligt bättre format än att starta en ny tråd för varje köp! :grinning:

Blev så jävla glad att jag var tvungen att köpa något! :grinning:

12 gillningar