Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Nytt fodral med inbyggd popsocket :+1:t3:

2 gillningar

Damn, blir inte det tjockt? :open_mouth:

Har inte förstått nyttan med popsocket. Kan någon förklara?

@zinned Jodå, de bygger en del men det är det värt :wink:

@bjorsi För mig är det en förutsättning för att kunna använda telefonen med en hand på ett säkert sätt utan att tappa den.

2 gillningar

Vill man manövrera en stor telefon med en hand är PopSockets väldigt bra. Körde med det ett tag och är ganska skönt. Dock funkar det ju inte att ladda trådlöst så gav upp det hela…

Mitt lillfinger är en ZopSocket. :wink:

3 gillningar

Ett par trevliga appar som jag köpt de senaste dagarna:

@Zop Den förstnämnda har jag kört med i flera år, väldigt kompentent kanske framför allt på automationssidan. Mycket kompentent utvecklare också, dessutom är Matthias väldigt trevlig och sympatisk att ha att göra med.

Köpte de första också men inget jag gillade. 170kr i sjön

Slog till på denna som kostar 349:- nu hos Mi-Store.

https://www.mistore.se/sv/smarta-hem/handhallna-dammsugare/mi-vacuum-cleaner-mini?utm_source=Mistore&utm_campaign=ead18a3ed1-EMAIL_CAMPAIGN_SINGLES-DAY_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_a3f3666bb2-ead18a3ed1-397356905&mc_cid=ead18a3ed1&mc_eid=fab93b566a

1 gillning

Ska du hålla snyggt runt bikinilinjen? :joy::joy:

Haha I wish! Ser knappt den tack vare corona! Tänkte ha den i bilen :joy:

2 gillningar

Trodde du skulle vara fin i nya Frank D. :joy::joy:

1 gillning

Du gillar inte att kunna skapa mer avancerade automationer än vad t ex Home-appen erbjuder? :slight_smile:

Som tex? :slight_smile: kanske missat nått

Du har ju hur många möjligheter som helst, dels att du kommer åt helt andra värden än vad Home-appen stödjer men även många fler conditions o dyl.

Går det att få ”fler knappstryck” på en hue fjärr? Eller åtminstone mer möjligheter?

Det skulle jag inte tro.

Fick bli en upgrade då dom gamla airpods börjar blir trötta på riktigt… Tack Tack :star_struck:

8 gillningar

Looking good!

8 gillningar