Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Jag är helt klart nöjd med ljudet, låter helt ok för sin storlek. Inget discodunk men det förväntar sig väl ingen. Hade en först och när jag adderade den andra så blev det inte dubbelt så bra utan fyra gånger så bra. Blev ett riktigt lyft med stereo.

Inte lätt att svara på. Säkert väldigt individuellt. För mig fungerar min uppsättning helt perfekt. Men generellt så har ju HomePod bättre ljud.

Jag kör två st mini i stereopar och en ensam, fungerar ypperligt. Någon gång framöver kommer dessa att brytas upp till att befinna sig en i vart och ett av tre rum för att utöver dessa köra två standard HomePods i stereopar i vardagsrummet.

Homepod är i en helt annan klass än sin lillebror.
Den har ett mycket mer fylligare ljud och djupare bas.

Nu när så många fått upp intresset för HomePod mini skall det bli kul när folk även köper storebror och inser att det skulle dom gjort långt innan. :+1:t3:

Det kommer nog vara väldigt få som köper storebror bara för att de har köpt lillebror. Dessutom tror jag inte att DE nödvändigtvis skulle komma till den insikten du är inne på, två helt olika produkter :slight_smile:

Visste att du skulle vara först att svara.:joy:

Ja, det är ju lätt för dig att ge rätt svar när facit redan har presenterats :slight_smile:

En nyckelring, från Tradera.

Ett spel och en switch, från Webhallen.

Nya dammsugarmunstycken och lite bilvårdspenslar, från Amazon.

3 gillningar

Underbart med dina köp som ofta är lite gott och blandat. :joy::joy:

1 gillning

Jag hade en liknande nyckelring i några år. När jag till slut gav upp den var det bara huvudet på Batman som hängde kvar.

2 gillningar

Misstänker att den inte är särskilt hållbar om man använder den som nyckelring. Får nog hänga i backspegeln i bilen så länge, alternativt på ryggan.

1 gillning

5 gillningar

Stativ till Femmorna. Tycker dock foten är oproportionerligt stor.

6 gillningar

På bilden får jag en känsla av att den är felvänd :thinking:

Du vet ju hur det är, stora fötter stor… :joy::joy::joy:

a skor

2 gillningar

Den går att köra båda liggande och stående. :+1:t3:

Haha ja men det är den icke!

bild

Rätt färg dessutom!:black_heart:

Kanske menade 5:an? :thinking: