Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Har bara använt den i 2-3h men är mycket nöjd än så länge.
Nästa steg är att se om det går att få igång jobbets utvecklingsmiljö på den utan problem, vet inte om allt har stöd för m1 ännu :blush:

Det är en fin tradition att köpa en i månaden. man får ganska fort en fin samling. Jag var väldigt aktiv i WKBS på fejjan förut. Där är det lätt man går crazy.

Är sedan en tid tillbaka helt inne på japanare.
detta är min goto nuförtiden. En blend, men tycker den är riktigt fin.

7 gillningar

Stefan - kl 6 idag lär du ju ha front road runt burj al arab!! David guetta lirar från helikopter plattan !! :clinking_glasses::champagne::grey_exclamation:

1 gillning

Såg någon blänkare om det. Lär ju vara hysteriskt med folk i Souk Madinat då…

Vid den tiden står jag vid grillen med en bira…

3 gillningar

:man_shrugging:t2:, gör du rätt i !! De e ju egentligen ”stanna hemmafest ” som sänds över nätet , så stå lugnt kvar vid grillen då , har du fått jollen ?

bild

13 gillningar

Jag kan tänka det tog ett bra tag innan köp när säljaren sa de finns både i svart & vitt.

Är du säker på att det inte finns en mint på lagret? :joy::joy::joy:

1 gillning

Du skall bara veta…:grimacing:

Coolt! Kom gärna med en liten recension när du har tid och möjlighet!

Hur stort rum ska den stå i?

Yepp… slog mig att man kunde ju åka ut med den och lägga sig. men fick info att det var avstängt.

Har några sådana. är så jäkla nöjd med dem :+1:

1 gillning

Smak recensioner kommer
Vi köpte via Crowdfarming från odlare i närheten av Alicante, mest för att vi har tillgång till boende i närheten så man kan i framtiden hälsa på sitt träd :slightly_smiling_face:
De sorter vi fick var
2 liter Blanqueta som vad jag förstår är mer aromatisk och 2 liter Picual som är en vanlig sort. Vi fick öven 4 liter Coupage dvs blandning.

3 gillningar

Antog de kanske … blir en bra ”sommar” på båten :relaxed:

1 gillning

tanken är att vi ska ta en månad i medelhavet då. Båt personalen kör upp båten till Alexandria där vi möter upp… Skulle behöva det då frun jobbat 7dagar i veckan i snart ett år.

8 gillningar

De låter Nice iaf !! - hon behövs i jobbet , synd du blir lidande bara :wink::+1:t2:

1 gillning

Nytt soffbord och ny matta.

16 gillningar

Snyggt :+1:

1 gillning

Varför funkar aldrig knappen svara när jag trycker tex på @iDrewn (svara) . Typ 90% av gångerna funkar de inte… eller ”replay” knappen alltså

Fungerar väl alltid? Går det inte att trycka på den eller vad menar du?

Jabra Evolve2 65. Fixandet av hemmakontoret är en prylfest av sällan skådat slag…:sunglasses::smiley:

12 gillningar