Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Kan alltid ge det till någon som har en skruv lös. :wink:

1 gillning

7 gillningar

Kommer passa perfekt i lådan :joy:

Vart?

Jd sport

300 står de

Det fanns ett par Run DMC /adidas för 300. Men där gick min storlek precis under näsan på mig :confused:

Blev dessa för 360kr inkl frakt. Hade 10% studentrabatt med.

2 gillningar

Jag är ju inte nöjd med den fördröjningen såklart. Men det är heller inte en funktion jag använder så frekvent, så då kan det kvitta.

Att slippa sätta i sladden när jag kör till och från jobbet och andra kortare sträckor är värt det för mig. Hade det vart samma fördröjning vid navigering i menyer och annat så hade det varit en helt annan femma.

Då är det värre med att det tar längre tid att få igång den, men det är nånstans logiskt att det tar lire längre tid, så det är svårt att klaga på tycker jag! :grinning:

1 gillning

Nej det kan jag väl hålla med om, lite väl häftigt prissatt kanske! :yum:

Men visst lär det funka bättre när det är inbyggt trådlöst från början, men det här får funka till dess! :grinning:

1 gillning

Jag köper en! Missade tyvärr priet

Intressant att de skickade den fraktfritt, skaplig backaffär. :grinning:

Har inte lyssnat på den är, den startades och blev omedelbart degrad som slavmottagare till några bluetooth temgivare som går in i homekit. Blir till att provlyssna i helgen👌

Eller hur … helt sjukt …

Earbuds från the dark side…:sunglasses:

9 gillningar

Lite vinyl

10 gillningar

Fick du feeling efter SVT programmet? :joy:

Haha, nja. Samlar på deras plattor sen tidigare och fick äntligen tag i denna till ett vettigt pris.
Fan är jag sen gammalt

6 gillningar

Vore ju lite kul om du gått och tatuerat dig efter en SVT-dokumentär.

Nja, den där har ju suttit ett gäng år nu. Men jag gillade dokumentären. Och gillar det mesta hellacopters gjort. Skönt att de dragit igång det bandet igen för Lucifer var ingen höjdare.