Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Nej de skulle jag nog inte säga, bara lång leveranstid :stuck_out_tongue: jag valde mellan detta och apples läder skal. Det här ska ha bättre skydd och så tycker jag det åldras bättre och tål mer stryk än apples.
Enda dåliga med de här skalet är att man måste ta i en del för att trycka på knapparna

Jag vill också köpa… men levereras ju inte till Thailand :frowning:

Tackar, var bara lite nyfiken på om det var något extraordinärt då du väntat så länge.

1 gillning

Det är väl bara att gå in med en bild på trimmern i en vedbod där du är så fixar väl grabbarna till en åt dig. :joy::joy:

Fick lite pengar i present av en engelska elev så slog till på en Xiaomi Dreame V11!

1 gillning

Pengar som ”present” av en elev, hmm…:wink:

1 gillning

De hade faktiskt redan betalat för 6 månader, men skickade lite extra pengar som tack och julklapp :kissing_heart: :clap:

2 gillningar

Ja man har ju hört vad de amerikanska lärarinnorna brukar hålla på med. :joy::joy: Men den här gången var det ju inte @Curiosity som levererade paket. :joy::joy::joy:

1 gillning

Köpte lite AED och betalade med BitCoin som jag hade glömtbort jag hade sedan kanske 12-13 år tillbaka…tokigt.

Screen 2021-01-10 014824

6 gillningar

Hue mkt hade du glömt bort? :joy::joy:

ganska mycket :man_shrugging:

2 gillningar

2.5m? :joy:

i svenska så blir det väl något sådant?..tokigt

1 gillning

:grimacing::crazy_face::joy::+1:

Sinnessjukt att man kan glömma bort sådan summa :flushed:

Småpengar för han :joy:

Verkar så

nja.
mer att jag visste jag hade men tänkte inte på hur mycket. tänkte att det var jättelite.
minns jag skaffade lite bitcoin för massa år sedan för att köpa något, minns inte vad det var jag köpte.

3 gillningar

Undrar om du ens gav 1$ 2008?

En kollega grämde sig hösten -19 över en trasig hårddisk som då hade bit för 30-40 tusen sek. Kan inte blivit roligare sedan dess att tänka på :thinking:

1 gillning

Jag blev lite nyfiken nu när du skrev och lyckades hitta en gammalt mail. Aug 2009 köpte jag 50btc för en kostnad av $70 med hanterings kostnaderna. Sedan strax efter det sponsrade jag en websida (tvtorrents…RIP) med 42btc inkl hanterings kostnad.
Sedan har de bara legat där.

Ja man har hört om liknande historier. Jag la min direkt på SkyDrive…some sedan blev OneDrive…där har den legat fram tills nu :slight_smile:

6 gillningar