Vad köpte ni senast? (2019–2021)

om du stänger där…blir det inte väldigt varmt?. Jag hade min xbone så men blev förvarmt.
edit: Sedan har vi iofs AC satt på 27c hemma.

Synd att gömma en sådan juvel i ett skåp.

Baksidan är borttagen, vi får se. Dottern har spelat 2 timmar nu på morgonen och än så länge är den sval iaf.

1 gillning

Den är ju så ful! Ser ut som ett led-rymdskepp!

4 gillningar

instämmer…den är fruktansvärd.

2 gillningar

Ful o ful man måste ju visa upp :wink:

Kan man plocka av panelerna och komma ner ngt i strl? Ska ha den i ett skåp tänkte jag. Och vad blir måtten på konsolen isf?

Japp det går, men vettetusan om man skall ha den liggandes så. Har min i skåp också men med öppet bakom och än så länge är det inga problem med värmen:

Har rotting i luckan så skåpet är ju ventilerat. Kan du inte mäta konsolen utan skalen?

Ligger hemma sjuk så har ingen ork att slita ut allt ur skåpet och montera ned den nu men borde finnas siffror på nätet!

Är det mancold behövs det inga ursäkter

1 gillning

Men man ser ju här att den blir rätt mycket mindre. Vet inte om skalet har någon funktion för ventilation och att damm etc inte skall in i konsolen så osäkert om det är smart att göra det.

Hann höll för korta radavstånd när han skrev till mig och jag har precis skickat in ett covidtest.

PS5 ”sjuka” eller? :joy::sunglasses:

Önskar det vore så väl, alla i familjen är sänkta :frowning:

Blir det podd utan dig ikväll då? Krya på er!

Får se! Dricker kaffe, energidryck och om en timme blir det lite värktabletter!

1 gillning

Glöm inte whiskeyn :wink::tumbler_glass:

Vi är sänkta här också. Eller ja, sonen är sjuk som barn är sjuka: ”pappa, jag vill leka!”

4 gillningar

Hade varit ett gyllene tillfälle att bjuda in en gäst från feber.se och fråga om det ska vara så här?

1 gillning