Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Tänkte mest på att dessa skivdiskar kanske har snurrat ett antal timmar och att de rasar efter ett tag.

2 gillningar

Jag har sett den på diverse sidor nyligen men jag förstår inte riktigt hur den är tänkt att användas, det baserar jag endast på att ha sett bilden på förpackningen. Vad är de tre delarna och hur är de tänka att sitta ihop?

Det är två glasskydd i förpackningen. Varje skydd är förmonterat i en ram. Båda skydden är för telefonens framsida.

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=ePyHRVs7nio

Aha, så det är bara för att det ska sätta sig korrekt. Då är jag med :slight_smile: Är det endast skydd utan och täckta sida till sida inklusive notchen eller de har sådana också?

Jag har inte sett något som inte är utskuret för notchen. Som jag förstått det så täcker det inte glaset till 100%. Det är var tillverkarna brukar kalla ”case friendly”.

Ja, det brukar väl vara så men då har också skalen haft ett greppen kanterna. Nu har de vad jag förstår inte det längre, eller kanske bara vissa.

Jag var mest nyfiken, att sätta på skyddsfilm o dyl har ju alltid varit ett helvete så att ha en sådan ram för att fixa det verkar ju bra. Personligen så hade jag föredragit ett skydd som täcker hela skärmen men det kanske inte finns.

Inte en aning, men det tycks vara som så att åtminstone notchen är utskuren på de flesta skydd jag sett.

Kan lägga upp en bild när det väl är monterat med och utan skal från spigen.

Nja, det finns många av de jag syftade på också. Som dessa t ex :

Visst är det så och det är en risk man får räkna med.

1 gillning

Det stämmer väl inte med iPhone 12?

Yeelight Aurora LED strip kom levererad idag! :heart_eyes:

Hann sätta upp den bakom tvn med lite hederlig vit hockey tejp. Ska bli kul att se tjejens reaktion när hon sitter hemma i soffan framför tvn ikväll och jag slår på den från jobbet :rofl:

7 gillningar

Vart hittade du skärmskyddet någonstans?

Tackar!

Ser du reaktionen från jobbet? :smiley:

Jajjamensan, har 2 kameror uppkopplade hemma. :wink:

1 gillning

Hehe :wink:

Beställde precis en Raspberry Pi Zero W med skal, 16gb SD-kort och en micro HDMI adapter.
210kr :heart_eyes:

3 gillningar

Vad skall det bli av den när det är färdigt?

Har ej köpt nått. Men chattar gärna ändå.

1 gillning