Trodde du körde med typ detta i verkstaden 
Det borde man kanske ha men som sagt den ligger mest i benfickan om dagarna. Så det är inte stötarna jag vill skydda den mot utan mest smuts, slipspån och liknande.
Jag använder den här, lite klumpig men rejält skydd plus att jag gillar magneten. Funkar fint när man inte har ficklampa att bara sätta fast telefonen och lysa när man behöver skruva på jobbet när det är mörkt😁
https://www.rokform.com/collections/apple-cases/products/crystal-case-iphone-11-max
Jamen då så
annars blir man ju tokig 
Ta mig tusan Postnord levererade hem.

Pixel 2 XL → Pixel 5

Har sneglat lite på Pixel, varför har du valt Pixel?
För tre år sedan var det för att den hade en kamera helt i en klass för sig samt ren mjukvara med snabba uppdateringar. Nu var det inte lika självklart, konkurrenterna har kameror som presterar i klass med Pixel med med fler linser och ofta mer imponerande specar. Dock gillar jag att få snabba uppdateringar och ett avskalat snabbt gränssnitt.
Pixel 5 känns som en stabil telefon men är snabba uppdateringar och “Pixel-looken” på bilderna inte så viktigt så finns det bättre alternativ faktiskt, tex Samsung S20 FE.
Med tanke på att mitt instagramkonto heter suddiga_bilder så är jag väl ingen kamerafanatiker. 
Tack för svaret. Jag köper nog en äldre modell för att kolla in telefonen, vet att 5 har bättre batteri men jag antar att i stort är det samma sorts telefon.
Ja det är det. Jag har aldrig tidigare haft en telefon i 3 år och varit så nöjd att jag egentligen inte ville byta. Bytte mest för att jag har rätt till en ny telefon av mitt jobb. Testa t.ex. en Pixel 4a eller 3a, billigare version men ändå samma upplevelse.
Väldigt bra batteritid, min har nu varit igång 47 timmar, 3,5 timmars skärmtid och har 36% kvar av batteriet.
Nu kom den 

Någon som vill köpa en 4, Space Gray, aluminium, 44mm, GPS? 
Vad vill du ha för din series 4? Visst passar 42mm banden till 44mm?
42mm banden passar 
Oj, ja vad ska man ta? @Hakan_Ander vad får man för en sån? Du sålde väl din precis?
Jag sålde på Tradera och fick 2340:-
Same same. Det måste man ju verkligen ge Apple att det fortfarande är samma storlek på banden sedan första utgåvan 2015.
2300:- med frakt då? 
Ska tänka lite, måste jämföra skillnaderna mot min series 2.
Stooor skillnad på 2an mot 4an - köp !!!
Reade ut min för 2150, helt repfri