Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Har V9, kanonnöjd.

Går den att jämföra med en sladd Electrolux för ca 2000-2500?

Bättre skulle jag säga! Hade en från elektrolux innan som kostade ca 2000 och den sopar banan med den :slight_smile:

Hade också Electrolux för strax över 2k innan robotarna kom in i huset plus Dreame. :slight_smile:

1 gillning

Nytt objektiv! Skall bli så kul att få filma med det :heart_eyes:

4 gillningar

Tack för svaret. Då får jag testar flytta regnmätaren närmare huvudenheten

Inte hunnit packa upp den än :joy:

Skynda! Så jag kan beställa en sen.

Yes sir! Men jag litar till fullo på @Marcus_Attefors och @katho :smiley:

2 gillningar

Hehe, vi har ju ett barn, och ett hus på 2 våningar, så är inte superkul o dra dammsugaren upp o ner hela tiden. :joy:

1 gillning

Har robotdammsugare både uppe och nere. Måste dock fixa lite trösklar nere så att den kan ta sig runt äverallt (väntar på @Esse video bara) Dock. Så denna kommer bli ett kompliment till dom. Dock så gjoorde jag ett snabbtest nu. Dammsög igår i köket och körde en snabb runda med Dreame nu. Den fångade upp ganska mycket (mer än en dags kökssmuts) så den kommer jag nog bli nöjd med :smiley: riktigt skön att dammsuga med också. Bra avvägd och det rörliga huvudet är fantastiskt :smiley:

2 gillningar

Okej :ok_hand: e sugen

Samma setup här (förutom att jag har snälla trösklar), en robot uppe och en nere plus en Dreame som komplement. Bättre kan det inte bli. :heart_eyes:

Så ca 10.000kr för städ material? :joy: satans dyrt o ha 2 stycken robot :stuck_out_tongue: men säkert skönt :heart_eyes:

1 gillning

Det är därför jag bor i ett enplanshus. :+1:t3:

1 gillning

Netonnet levererade tillslut!

Och det gjorde även @Hakan_Ander, fast hans paket hann före :see_no_evil:

8 gillningar

Ander Express kan man lita på!:joy:

2 gillningar

Hehe ja, man kan ju inte flytta den mellan våningsplanen som ett djur :wink:

2 gillningar

Vissa gör så, men det är ju inte rätt för det.

Robotarna klagar aldrig så klart prisvärt. :laughing: