Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Maten? Tycke han snackade om sallad. :joy::joy::joy:

Det är för att skrämma bort klocksaamlande bilmekaniker så att man får ha köttet ifred :stuck_out_tongue_winking_eye:
Dom vågar sig inte närmre än 10m om man ställer fram en sådan.

3 gillningar

Vitlök lär väl också skrämma bort RolexJocke :garlic:

2 gillningar

Så länge det finns kött på bordet så forcerar jag mig fram i grönsakslandet. :joy::joy::joy:

4 gillningar

Med röjsåg? :sunglasses:

1 gillning

Finfint @Sevis. :+1:

6 gillningar

Grymt! :heart_eyes:

1 gillning

Ska bara komma på var jag ska använda dessa :laughing:. Tack för en smidig affär :heart_eyes:.

1 gillning

Trodde jag du hade koll på innan köpet :rofl: men jag känner igen mig i ditt handlande :rofl:

1 gillning

Nä, ingen aning. :rofl:

1 gillning

Ser ut att vara formad efter en stor röv :joy:

Ring-produkter hos han som hade åsikter kring bristande säkerhet/integritet hos andra bolag? Hmm…

:joy:

1 gillning

Idag dök den upp. Min AirPod Pro Mega. :joy:
bild

11 gillningar

Nu måste du blandat ihop mig med dig själv, jag älskar Ring och Xiaomi. :rofl:

2 gillningar

Nej nej, det tror jag inte jag gör :slight_smile: Jag refererar till diskussionen och dina åsikter kring HKSV-stödet i Eufy Indoor-kamerorna, där du lät göra gällande att det var meningslöst då man inte ens kunde lita på Apple då informationen ändå lagras i Kina :slight_smile:

Men men, det var bara en kul parentes :slight_smile:

Haha, kul. :slight_smile: Men min poäng var att jag har data lagrat hos mig lokalt i tillägg, som jag har kontroll över. Det som ligger i molnet spelar mindre roll, jag har inga kameror inomhus som använder molnet. Utomhus får dom gärna sno vad dom vill från molnet. :slight_smile:

Hi-Tech stuff.

3 gillningar

2 nya till samlingen. :heart_eyes:

7 gillningar

Skal till höstens iPhone
(Brukar inte använda skal (har hemförsäkring) men ville se om storleken kändes rätt)

bild

iPhone 12 Pro Max vs. iPhone Xs

bild

Huh? Nu fattar jag inte… Har du köpt skal som passar dagens iPhones för att se storlek på den kommande modellen?

1 gillning