Vad köpte ni senast? (2019–2021)

För löpning eller när man är ute och går. Som vilka vanliga träningsskor som helst egentligen plus när man är och simmar där botten inte är den bästa.
När man är van så går det snabbt att få på sig dem men innan man har lärt sig att styra tårna in i rätt ”finger” är det lite knepigt och man måste hjälpa till med fingrarna att få tårna rätt.

1 gillning

Vilken modell är det på bilden?

Kso evo: Köp Fivefingers Men's KSO EVO hos Outnorth

1 gillning

Skall göra hela familjen till Macradionfashionistas.

8 gillningar

Stackars barn som inte har något val.

1 gillning

De är magiskt sköna så de kommer älska dem!

Lagom tills att det är kallt ute kom fläkten :joy:

bild

6 gillningar

En kommunistfläkt :stuck_out_tongue_winking_eye: ska blåsa vänstervindar hos Attefors

1 gillning

Kommer onekligen att tänka på.

mab

Går knappt att kalla det vindar, fan min julafläkt för 199:- gör ett bättre jobb än denna. Besviken på den 2/5 i betyg.

Nu försöker du bara rättfärdiga ditt Jula köp. :rofl::rofl::rofl:

Fast den är tystare :wink:

På max vettefan alltså.

Tycker man om mojito så tror jag man tycker om denna. Grapen var också fin fast lite ”klen” i smaken. Vad jag inte kommer att köpa igen är aranciata rosso bio.

:flushed: Man får vara nöjd över att ha den gamla med andra ord. Hoppas det kommer en ny som är lika bra som den. Skulle sakna att inte kunna ställa oscillating angle.

Så du har aktier i Jula också?

1 gillning

Denna skall dock ha samma dB som den gamla modellen.

Haha nä det är bara att fläkten har lyfts till skyarna så mina förväntningar var rätt höga. Fall platt!

Vad är det för tokar som lyft 1C till skyarna?

Då kan den inte vara bullrig jämför med julas. Åtminstone inte på de lägre hastigheterna.