Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Köpte den från Mistore och beställde den 6 juni så har väntat ett tag jag med.
Nu kämpar jag med att få in den i Google Home bara.

Riskokaren är ju grymt, du kommer komma till insikt med det en dag lovar dig :wink: :joy:

3 gillningar

När beställde du din?

Minns inte riktigt, men är ett par veckor sedan!

Beställde du innan 22/6 så borde den snart vara på g, dom sa att ordrar gjorda innan 22e skulle skickas ut nu när dom fick in en leverans den 26e. Hade man beställt efter 22e så skickad dom ut vid nästa inkommande leverans som är 31/7.
Håller tummarna för att din kommer snart!

En nackdel var att sladden är alldeles för kort och dumt placerad (det visste jag dock redan).

1 gillning

Tappade telefonen i backen och fick en spricka i skärmen. Trodde jag. Det var skyddsglaset som sprack. Så köpt ett nytt skyddsglas(av annat märke dock) samt en kabel. Jag älskar kablar, men kärleken är inte besvara då de verkar försvinna eller gå söner hela tiden…

5 gillningar

Fick hem min idag med :grinning:

5 gillningar

Härligt :grinning: Du kanske inte hunnit testa så mycket men är du nöjd än så länge?

Apply tray :heart_eyes:
Bästa sedan skivat bröd :smile:

1 gillning

Det påstås att ingefärsshots skall vara nyttigt så det är väl dags att pröva :innocent:

6 gillningar

Vi har skapat en rörelse här snart :joy: Glöm inte isen!

4 gillningar

Det var bubblan som gjorde mig nyfiken på denna dryck :wink:

3 gillningar

Det är min nya sommarfavorit! :heart_eyes:

2 gillningar

Den var riktigt bra, betydligt mer ingefärssmak än jag vågat hoppas på :ok_hand:

1 gillning

Nej har knappt hunnit testa. Men likt mina andra Xiaomiprylar tycker jag det verkar vara rejäl och bra kvalitet på material och konstruktion. Sen är den betydligt snyggare än min gamla bordsfläkt från Öob.

Vad är dina första intryck då?

Passerade just över 30 tjocktröjor :man_shrugging:t2: Men va gör man, älskar skiten, speciellt när favoritmärkena är på rea :star_struck:

7 gillningar

Men texten är spegelvänd! :stuck_out_tongue_winking_eye::joy::heart_eyes:

1 gillning

Det är därför dom är på rea :smiley:

3 gillningar

Tyckte det stod Severyd på tröjan :sweat_smile:

1 gillning

De hade ju varit magiskt!

2 gillningar

Ja jag tycker den är riktigt bra men det är lite småsaker som jag saknar/stör mej på om jag jämnför med min Fan 2.

Saknar såklart den ”naturliga vinden”, att man inte kan ställa in hur mycket den ska rotera, placeringen av sladden och en så simpel sak som att den inte går tillbaka centrerat när man slår av den…jag vet att det är små saker att störa sig på med en annars bra fläkt men ibland så är det bara så :joy:

1 gillning