Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Du är en klok man…:+1::smiley:

1 gillning

Kära vänner!

De här långa trådarna tar en hel del kraft när allting skall laddas in vid tillfällen någon scrollar igenom den hela.

Därför tänkte jag vi skulle prova med en ny princip - att skapa ett nytt inlägg för varje köp men i Kategorin som heter “Mitt senaste inköp:slight_smile:

Det blir lättare att ställa frågor om enskilda köp, särskilt i förlängningen. Tror jag :slight_smile:

När kommer ”Min senaste semla”-kategorin för @RolexJocke? :wink:

4 gillningar

Vi öppnar upp denna igen och i stället flyttar vi (@Zop och jag) ut ev diskussioner så att tråden hålls kompakt och härlig :slight_smile:

Så kör hårt med era inköp! Någon som är sugen på en ny 77 OLED TV? :slight_smile:

6 gillningar

4 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Bättre än en robotdammsugare på skrivbordet

Nu är det bara spelen du får vänta på @Simon_Nilsson :slight_smile:

Yeeeeaaaaah, Tack @Esse ! Har saknat denna tråd mycket.

1 gillning

Sämsta valet stängs denna tråden. Men ni är förlåtna! :slight_smile: skönt ni nu ska hålla ordning och reda här.

En multimeter för USB-C. Det börjar bli många USB-C enheter som ska laddas, så jag tänkte se vilka enheter som klarar sig med gamla snigelladdare och vilka som nyttjar lite snabbare laddare.

8 gillningar

En sådan kan nog bli storsäljare här blan Bubblare…:sunglasses:. Var köpte du den?

Amazon. 105 kr inklusive frakt.

https://www.amazon.se/gp/product/B08T1SJHZ7/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s00?ie=UTF8&psc=1

3 gillningar

Tycker det var rätt att öppna tråden igen, det är ett betydligt bättre format än att starta en ny tråd för varje köp! :grinning:

Blev så jävla glad att jag var tvungen att köpa något! :grinning:

12 gillningar

Skyller på @Thor

Fick ge mig den här gången. Sambon hotade med hemstäd:/

8 gillningar

Det där är den bästa. Men min sambo skaffade en schackrutig matta. Den klarar inte den öht.

1 gillning

Hotade med hemstäd? Det är nästan den bästa tjänsten vi har här hemma. :thinking:

Bara Netflix som är bättre?

1 gillning

Yes. iCloud och Netflix på delad förstaplats.

Vill inte ha okänt folk hemma hos mig :wink: