Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Ser fram emot en recension då jag ställer mig lite skeptisk till kapaciteten :thinking:

1 gillning

Yes! Hade främst tänkt att ha den liggandes i bilen men återkommer!

1 gillning

Otrolig! Skulle dock önskat längre munstycke. Tillika längre borststrån.

Håller med @Erik, släng upp en recension. Vill också ha en liknande till bilen.

1 gillning

Du är ju nog en bättre kandidat till att recensera då du har mycket tid i stillastående bil. :joy::joy::joy:

Såg du denna recension?

1 gillning

Nej, den hade jag missat. Tack!

Äntligen!! :star_struck::star_struck:

18 gillningar

PS6 är redan ute nu

Beställde hem två sådana här för att använda i jobbet… (Jobbar på kommunalt jobb, så processen att få godkänt att köpa något är 2 led + order via it)… Med risk att få stopp redan i första chefsledet så beställde jag hem dessa privat, då jag ska hjälpa biblioteken att livestreama en Bellman spelning, och är inte sugen att vara den som livestreamade från en ipad…

Pga redan ansträngd plånbok, valde jag det billigaste jag hittade… Är det någon av er som har erfarenhet av sådana här billiga kort? Tumme upp? Tumme ned?
Hur fungerar det att använda en “usb-förlängning” till en sådan här?

Jag har en sån där. Fick den aldrig att fungera med min Fuji digital kamera. Sen dess har den bara legat i en låda. Vet inte riktigt vad jag ska med den till…
Jag gav 55 sek den.

Ett Satechi skrivbordsunderlägg.

7 gillningar

visst är den lite för liten ? blir för tight med musen. :smiley:

Jag testar mig fram…:smiley:

1 gillning

Det är därför som man har ett kompakt tangentbord utan numpad. Det blir även mer ergonomiskt när musen inte behöver ligga så långt ut till höger.

3 gillningar

vad är de för högtalare ?

jag skulle vilja ha nått till min Mac plus xbox kanske om ja inte alltid orkar ha headset på mig.

Det är en Jabra Speak 750. Jag tycker den är mycket bra till allt utom musik. För musik är den för tillknäppt, blir inte bra alls. Om man nu är lite ljudnörd i alla fall. Men till videomöten är det 10 av 10
poäng, och till pratradio, poddar etc är den också mycket bra. Den kommer med en USB-dongel och använder man den blir räckvidden mycket bra.
Jabra SPEAK 750 UC - Hitta bästa pris på Prisjakt

Ah okej :slight_smile: satans dyr den va :stuck_out_tongue:

Men jag skulle vilja ha något smidigt till Xbox / Mac. Men vet inte vad.

1 gillning

Det är därför man kör Trackball. :joy::joy::joy:

Webbkamera och ställ till minin

12 gillningar